16 февруари 2014 г.

Simply Gorjuss с хвърчило

Движа се с огромно закъснение... 
Да ме прощават всички чиито рождени дни "ме свариха неподготвена" - и аз като фирмите дето трябваше да чистят изненадващия януарски сняг. Все пак все още съм в срок за предизвикателството на Крафт Фактори в КФ - "Коя си ти?". Няма да обяснявам надълго и широко... аз все още съм си едно момиченце и много обичам лятото и хвърчилата.
Картичката е за (отминалия) рожден ден на племенницата ми. Надявам се да си я е харесала.
Като правих момиченцето за картичката за Ели не бях решила на какъв цвят да заложа и направих няколко рокли - имам още :-).
Хвърчилото е на Sizzix и го ползвам за първи път (и от него имам хартисали). Много ми харесва - това значи че лека полека ще ви омръзне да гледате и хвърчила при мен.

До скоро!

7 коментара:

  1. Тече, мога само да цитирам Марти, който токущо видя твоя автопортрет и каза "Ехааа много е хубава" На кой е?
    Така че по детски откровено - прелесна картичка си ни направила. И не вярвам скоро да ни омръзнат хвърчилата, поне аз ги харесвам страшно много като символика :)

    ОтговорИзтриване
  2. Много лятно и слънчево настроение! Хвърчилото е чудесен символ и ти пожелавам и в душата ти да е все така леко, свободно, хвърковато и безгрижно, както изглежда картичката ти!

    ОтговорИзтриване
  3. И на мен скоро няма да ми омръзнат хвърчила. Момиченцата не са ми омръзнали, камо ли нещо ново :) Чудесна картичка.

    ОтговорИзтриване
  4. Много свежа и по детски жизнерадостна! Носи слънчево настроение и усмивки!

    ОтговорИзтриване
  5. Прелест! Чудесно се е получила! Пак ме изненада с превъплъщението на момиченцето :) Никога няма да ми омръзне да гледам твои картички!

    ОтговорИзтриване
  6. Ха ха, мерсиии! Само косичката ми на живо е по-светла :-)

    ОтговорИзтриване

Благодаря, че поспряхте!
Радвам се на всяко споделено мнение, впечатление или просто усмивка!
Коментарите, съдържащи линкове нямат място тук и ще бъдат изтривани.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...