14 февруари 2014 г.

Юбилейна

Може да не личи, но това е мъжка картичка. Едно мило момиче ме помоли да я направя за юбилея на брат и. За любимото водно конче заложих на любими цветове и мисля, че не е нужно да говоря много.
Но трябва да спомена че идеята надписа "HAPPY" да е отпечатан на текстилна лента и зашит по този начин съм откраднала от Вили и че от Мила са ми цифричките - благодаря, момичета!
Ако дядо Коледа чете това да знае, че много искам щанца с такива цифрички и мога търпеливо да чакам до Коледа!

Ще я включа тук:
Simon Says Stamp - Kraft

А вие не прекалявайте с виното :-)

7 коментара:

  1. Тече, много красива картичка, водното ти конче е уникално и на мен също ми е любимо!

    ОтговорИзтриване
  2. Много ми харесва, Стеф! Страхотни цветове, а водните кончета са ми слабост!

    ОтговорИзтриване
  3. Запазената марка на Течетоооо! Отново невероятно красиво и приятно за окото творение! Благодаря за споделеното, благодаря за насладата, благодаря за вдъхновенията!!!

    ОтговорИзтриване
  4. Мила Тече, заедно с пролетните цветя водното конче някак си съвсем естествено стана "твоята марка". Картичката ти много ми хареса и усмихна. В нета открих нещо прекрасно написано за символиката на водното конче и понеже е много дълго, позволявам си да оставя линка, за да си го прочетеш, когато можеш: http://chudo-sega.com/statii/razgadai-znacite-kakvo-simvolizira-vodnoto-konche/ С най-добри пожелания :)ххх

    ОтговорИзтриване
  5. Невероятна! Всички страшно много я харесаха! Сърдечни благодарности за старанието и за резултата!

    Поздрави,
    Мария

    ОтговорИзтриване
  6. Много ви благодаря, за милите думи! Топлите ми душичката!
    Мария, радвам се, че ти харесва!
    Thank you Nati!
    Целувки на всички :-)

    ОтговорИзтриване

Благодаря, че поспряхте!
Радвам се на всяко споделено мнение, впечатление или просто усмивка!
Коментарите, съдържащи линкове нямат място тук и ще бъдат изтривани.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...