5 февруари 2014 г.

Валентинката на паячето

Няма да обяснявам сега как не приемам празника св. Валентин, как отвсякъде ни го натрапват и колко ми е изкуствен и сладникав... И как въпреки всичко изброено всяка година ми се налага да правя нещо по този повод.

Този път е заради валентинската размяна на АТС-та, която хич не исках да пропусна особено след коледната от която си имам цяло съкровище  :-). Тук можете да го видите.

Преди време бях спечелила някакво чужбинско предизвикателство и трябваше да си избера дигитални печати (каквито обикновено не ползвам) за награда. Този влюбен сладур е фаворитът ми! И ето, че му дойде реда. Серията кръстих "Валентинката на паячето"

Първата ми идея беше да го разпечатам неколкократно на различни цветове хартия и да си режа само елементите от съответния цвят... ама много разхитително щеше да бъде! И като се започна една обработка на файла... не е за разправяне, обаче на края имах отделни слоеве за всеки цвят. Подредих си елементите на всеки слой икономично и разпечатах на съответния цвят... и всичко това при положение, че печатах на обикновен цветен картон. По-икономично просто няма как :-)!

Мина ми през ум и шаблон да си направя, но тогава щеше да ми се наложи да дорисувам някоя и друга чертичка и се отказах.

И така с много рязане и значително по-малко мислене за останалата декорация (от която не съм много доволна) вече имам 5 почти еднакви валентински АТС-та за размяната.
Ще включа серията в Ток Бобок - Сърца.

6 коментара:

  1. хахахаха страхотни са, Тече! :) Паякът ме разби, особено последният - има много чаровен поглед. <3 :D

    ОтговорИзтриване
  2. Голямо рязане е паднало. Много са сладки и мили. Да ти се прииска да си паячка и да получиш "валентинката на паячето".

    ОтговорИзтриване
  3. Сладурииии! Стискам си палци да ми се падне някое <3

    ОтговорИзтриване
  4. Много са сладки. И на мен ми е фаворит последният кривоглед паячко :)

    ОтговорИзтриване
  5. И даже е мой и ме гледа накриво от визитника :). За пореден път късметът ме радва :)

    ОтговорИзтриване

Благодаря, че поспряхте!
Радвам се на всяко споделено мнение, впечатление или просто усмивка!
Коментарите, съдържащи линкове нямат място тук и ще бъдат изтривани.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...