17 октомври 2011 г.

Звездата на бала

Кръстих публикацията така заради звездите на ушите и почти балната рокля на най-новото ми заешко творение.
Някои от вас си спомнят зайките от "предай нататък" още тогава обещах на Гери и за нея да ушия "някой път". Мислех да се активизирам около рождения и ден, но тя тръгна на курс за шиене на играчки и още първите и опити ме накараха да мисля, че съвсем скоро ще е в състояние сама да си направи зайче... и за да изпреваря събитията и за да изпълня поетия ангажимент се захванах :-).
Другата причина е, че напоследък картичкоправенето ми е позакъсало и исках с нещо да си разнообразя.
Зайка вече е при Гери, така че мога да ви я представя.
 Голямо удоволствие ми достави това занимание и съм доволна от резултата. Нямах възможност да снимам на дневна светлина и да се види всичко в детайли. Плата за дрешка, който избрах така че да отива на цвета на ушите се оказа съвсем прозрачен и имаше реална опасност дамата да се яви пред Гери и пред вас по нощница... все пак мисля че се справих с това предизвикателство като направих клоширана рокля с подплата, която вече прозира съвсем деликатно и звездите по "бельото" са само леееко загатнати. Дантелата около врата е изпълнена с фриволите техника, а колана и шапката са на една кука. Накрая за разкош добавих малко мъниста с перлен блясък и цвете на шапката. Знам, че плетената шапчица и "балната" рокля по принцип са несъвместими, но точно на тази дама стоят много добре, нали!

Желая ви безоблачен ден и нямам предвид само времето навън!

14 коментара:

  1. Много е готина зайката.Ставаш все по-добра.много ми харесва модела на роклята.Ставаш и за дизайнер ,ако е твое решение:))))

    ОтговорИзтриване
  2. Жени, благодаря, радвам се, че ти харесва!
    Мое е решението, базира се на дългогодишен опит в шиенето на дрехи за кукли като малка и после и за мен и децата, но ми се струва, че този период вече е отминал. И без излишно да се оправдавам ще кажа, че кривия подгъв е доказателство, че съм загубила тренинг.
    А умуването как точно да изглежда роклята продължи повече от денонощие и решението дойде след един неудачен първи вариант.

    ОтговорИзтриване
  3. Супер си е роклята, особено ми харесва бието и перличките в горната част! Можеш да помислиш и за характерните заешки зъбки евентуално, така изглежда малко сериозна тази прелестна зайка.

    ОтговорИзтриване
  4. Браво, Стеф! Тази Зайка е страхотна мацка! Всичко по нея е направено с много вкус и внимание в детайлите. Страхотна е!

    ОтговорИзтриване
  5. Чудна е! Ама ако питаш мене и липсва кавалер :-)))

    ОтговорИзтриване
  6. Тази дама е много кокетна, Тече. Само едно чадърче й трябва и е готова за английското висше общество.

    ОтговорИзтриване
  7. Благодаря, момичета! Много ме радват коментарите ви!
    И да всяка от вас има право :) Дени, тилдите по принцип са без уста, но моите не са най-типичните тилди, така че с едни зъбки наистина излъчването и щеше да се промени коренно. За кавалера оставям да се погрижи Гери, а за чадърче хич не съм се сетила, а наистина щеше да е супер!

    ОтговорИзтриване
  8. Страхотна е! Изпипала си всеки детайл! Поздравления!

    ОтговорИзтриване
  9. Течееее, много е готина тази твоя звезда! И тази прелестна рокляяяя, и си има и шапчица, и коланче, голяма мадама е!
    Ама и аз съм "за" някаква устичка със зъбчета, но това само, защото не мога да възприема Тилдите!

    ОтговорИзтриване
  10. Моя е, моя еееее! :) Тече много тенк ю и тук да си кажа! :) Гуш!
    Хора, какво да Ви разправям, Мис Зай е невероятна на живо - нежна, фина и изпипана до последния детайл! :) Изобщо - съвсем тон с прецизността и любовта, с които Течето прави всичко. :)

    А за кавалера - още съм толкова боса в шиенето, че все още има опасност да остане стара мома, или в най-добрия случай да се сдобие с някой грозник за съпруг - чапат и неугледен. И за да не вземе да се разведе скоропостижно, ще й направя Мистър Зай по-натам като се поочукам с конеца и иглата.

    Сега за сега тия сложни кройки са висш пилотаж за мене и само Ах-кам по тях.

    ОтговорИзтриване
  11. Толкова се радвам, че ти хареса че даже слънцето се показа иззад облаците и започна да гони студа!!! Е, предполагам че е случайно съвпадение, но знае ли човек - нищо не е случайно, нали!
    Нели и Тони и на вас благодаря много за милите думи.
    За тази зайка вече е късно да променя нещо, но идеите които ми давате са страхотни и въпреки, че не планирам други скорошни зайчета, никога не се знае кога с какво ще се заема и в кой съвет ще се вслушам.

    ОтговорИзтриване
  12. Уникална!Възхищение и Адмирации от мен!

    ОтговорИзтриване
  13. Запленяваща кукла си направила, много нежничка и всичко по нея е много фино! Поздравления и от мен и си мисля, че не е лошо още такива да направиш, когато имаш вдъхновение за това!

    ОтговорИзтриване
  14. Страхотна мадама зайка си направила, Тече. Много красива и елегантна. А Детелина като я видя и ме пита познавам ли, който я е направил. Като обясних от къде те познавам виртуално и се издигнах в очите. Да познавам хора, дето могат да правят такива чудесни зайчета.

    ОтговорИзтриване

Благодаря, че поспряхте!
Радвам се на всяко споделено мнение, впечатление или просто усмивка!
Коментарите, съдържащи линкове нямат място тук и ще бъдат изтривани.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...