25 март 2011 г.

Зайки с история

Спомняте ли си инициативата Предай нататък?
Включих се с много желание и без каквато и да било идея какво да направя за творящите дами (и мои любимки), пожелали да имат нещо от мен.
Казах, че са ми любимки, защото много харесвам творенията им и хич не ми се иска точно пред тях да се изложа (страх голям!).
Мисълта какво да бъде нещото, което да ги зарадва и изненада не ми даваше мира дълго време, докато не попаднах тук. Хаха, ама че заешка година започнах!
Трябваше да пробвам и още преди да си разпечатам кройката вече шиех по памет първата зайка :-). От мерак и поради липсата на вата в момента я напълних с ориз... естествено после се поправих - не бих изпратила на приятел потенциален развъдник на молци...
Всъщност моите зайки са мънички и много сладки - поне в моите очи и тук ще си призная, че ги задържах около две седмици неопаковани и неизпратени, за да им се порадвам. Не че не виждам недостатъците им, но не мога да кажа коя ми харесва най-много и след като будувах някакви не помня вече колко нощи и имах 5 готови да скокнат при новите си собственички зайки, изникна следващия проблем - коя зайка на кого да пратя.
Знаех без да се замисля, че първата ще е за първата включила се - Лени и че жълтата ще е за Данка...все пак лилавия хол на Злати също намери израз в разпределението :-). И с останалите двечки някак си се справих (с малко помощ от приятел) - дано съм уцелила. Мили ми момичета, много се надявам, че всички сте ги получили и съм ви зарадвала!
Кутийките са по моя конструкция без лепене (тук се пъча гордо) и са изрязани на ръка, което е причина за някои несъвършенства. Украсата им е повече от семпла, но пълнежа е по-важен :о).
А кутийките, които видяхте в предишна моя публикация бяха само "транспортните" опаковки.




 Злати, усещаш ли ...още няма картичка с пеперуди :-).
Приятен ден!

24 коментара:

  1. Оооо, така завиждам (благородно, естествено :)) на собственичките на тези приказно-сладки заечета!! Разкошни!! Пък и роклички ... ох, страхотни са!! Колко сантиметрови са?

    ОтговорИзтриване
  2. Благодаря, Светле! От твоите уста е сериозен комплимент.Най-малката е 13, а най-голямата 15 sm.

    ОтговорИзтриване
  3. Леле...колко са сладки, Тече! Сигурна съм, че много ще им се зарадват получателките.Направо и мен ме присърбяха ръцете да започна да шия хехехех

    ОтговорИзтриване
  4. Много кипри зайчета:)))))Браво справила си се страхотно:)))С тези роклички са толкова сладурски:)))

    ОтговорИзтриване
  5. Aма Течееееее, моята най- си ми харесва. Толкова се радвам, че точно тя е за мен!
    Зайките са толкова прекрасни и различни, имат си и различни физиономии и направо толкова хубави, че ти съвсем ме ..удиви. Кутийката без лепене също е разкошна.
    И да кажа на другите, които ще прочетат. Моята Тилда си има и килотки и е със супер сладка физиономия!!!
    Прекраснотийка!

    ОтговорИзтриване
  6. Тече, много сладки зайки! Страхотни са! До някъде и аз завиждам(благородно разбира се) на притежателките им.

    ОтговорИзтриване
  7. Тече, супер сладки са - и всички са много фешън! Поздравления, много ми харесват.

    ОтговорИзтриване
  8. Заааайчеееее, зайче, зайче, зайче. Аз пък няма да се съглася с Ле и искам да кажа, че моето ПЪК зайче си е най- хубаво хихихи. Всичките са много сладки, ама моето си е най- най...И шапката и е ЖЕСТОКА с цветенце отгоре. Мнооого благодаря отново - зайка вече доволно се мъдри на работното ми място да следи творческите процеси ;-)

    ОтговорИзтриване
  9. Прекрасни са! Сигурно са били голямо занимание, но са станали толкова сладички! Поздравления! (:

    ОтговорИзтриване
  10. Мерси много Ади, Жени, Мими, Гери и Боре!
    Значи в 40% от случаите разпределението ми е успешно! Ле и Злати, радвам се, че ви усмихнах!

    Пропуснах да снимам под полите :-), ама и са дами все пак!

    ОтговорИзтриване
  11. Течее, нямам думи! Невероятни подаръчета си сътворила! Поздравявам те! И зайките и кутийките са страхотни!

    ОтговорИзтриване
  12. И аз нахълтвам тук със широка усмивка и готова за спор с Ле и Злати!
    Моята жълта Зайка си е най-най-най...хубава!
    Тече, ти си върха - невероятен замисъл и прецизно изпълнение....няма начин комплекта да не те накара да се усмихнеш.... и опаковката, и кутийката - всичко е суперско!
    Признавам си, че чак сега надничам под полата на Зайка ! И там открих......прелестно жълто тефтерче-ключодържател, уникално!!!
    Зайка ще стои на видно място все пред очите ми, а тефтерчето смятам да понося с ключовете, а след това ще го прибера да не ми се повреди и изцапа....
    Стеф, силно те прегръщам и ти благодаря от сърце!
    Време е и аз да се заема с "Предай нататък"....

    ОтговорИзтриване
  13. Аххх, блазе им на притежателките! От техните коментари разбирам, че си помислила за всеки детайл, но не си ни ги показала на снимките :) Много сладки зайки!
    Ще покажеш ли как правиш кутийките, моля!

    ОтговорИзтриване
  14. Много красиви зайки! Изпипани са до съвършенство и са много кипри! И "къщичките" им си ги бива! Браво, Те4e!

    ОтговорИзтриване
  15. Много са сладки плюшените зайци. Продължавай в същият ентусиазъм

    ОтговорИзтриване
  16. А, Тече, тия зайки обраха точките! Много са сладки. И аз завъждам на притежателките им. :)
    Дали няма да пуснеш някое уроче за кутийките? ;)Много ме заинтригува.

    ОтговорИзтриване
  17. 60% :оD
    Радвам се, че освен зайките и кутийките ви се харесват. При първа възможност ще направя схема и ще я споделя.

    ОтговорИзтриване
  18. Леле, колко са сладки тези зайки! Искрено съм впечатлена, още повече, че съм абсолютно "скарана" с шиенето. Поздравления за изпълнението. Вярвам, че получателките им ще се зарадват много.

    ОтговорИзтриване
  19. Впечатлена съм много!Зайките са просто уникални.
    Адмирации!:)

    ОтговорИзтриване
  20. Те4ето,и зайките и кутйките са супер сладки!Благородно завиждам на всички щастливки!
    Имам наградка за теб в моя блог http://goldie-goldieshandmade.blogspot.com/!Лек ден!

    ОтговорИзтриване
  21. Тече, огромно благодаря за зайката! Изненадата беше пълна - невероятна идея и изпълнение.Малката ми дъщеря само ме пита кога и аз ще направя такава - но това е мисия невъзможна :)Поздравления още веднъж!

    ОтговорИзтриване
  22. Лидия, благодаря! Вече съм спокойна - имам потвърждение от всички получателки и наистина мнооого се радвам че си ги харесвате, защото с голям мерак ги правих и с много обич.

    ОтговорИзтриване
  23. Как съм ги пропуснала тези зайки :). Фантастични са! Страхотни сладурани :).

    ОтговорИзтриване
  24. Завидях! Какви прекрасни зайки!

    ОтговорИзтриване

Благодаря, че поспряхте!
Радвам се на всяко споделено мнение, впечатление или просто усмивка!
Коментарите, съдържащи линкове нямат място тук и ще бъдат изтривани.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...