29 октомври 2011 г.

Четири сезона

Първо искам да благодаря на всички, които казаха тооолкова мили думи за зелено-лилавата ми картичка! Момичета, обичам ви и сте ми страхотен стимул!!!

Предизвикателството е за серия картички, зададено от Двете елши  и Злати в Картичкофурии.
Няма да се впускам в дълги обяснения, само ще спомена че децата ме освиркаха за есента - това не било никаква есен и аз съм почти склонна да се съглася :-), но продължавам да твърдя че е!
А иначе първото, което ми хрумна за серия бяха сезоните и освен това много ми харесва как стоят заедно тези пастелни цветове.
Ще ги включа и в DDSC - Anything goes.

И не на последно място:
Честит рожден ден, мамо!

Приятна почивка и не оставяйте друг да избира вместо вас!

33 коментара:

  1. Чудесна серия от картички, много усмихваща и великолепно изпълнена. Много ми харесаха и четирите. А есента ти е тип "циганско лято", не дъждовна, кална и сива. Поздрави.

    ОтговорИзтриване
  2. Отново страхотия си направила, Стеф! Прекрасни са и четирите. Аз съм съгласна, че есенната можеше да е с кленово листо например, но и така си е екстра.

    ОтговорИзтриване
  3. Страхотна серия от картички..
    Чудесно изпълнение..
    Страшно много ми харесват :)
    Имам и един въпрос, от къде купи малкия пънч снежинка?

    ОтговорИзтриване
  4. Really super. Thank you for joining us at DDSC this week and good luck.

    Hugs
    Cathy
    xxxx

    ОтговорИзтриване
  5. Много са хубави и четирите , Стефи !
    Аз много обичам такава есен като твойта !
    Целувки !!!

    ОтговорИзтриване
  6. Чудесна и много свежа серия от картички. Прекрасни са и четирите, но пролетната и зимната са ми фаворити!Успех ти желая!

    ОтговорИзтриване
  7. Много интересна идея за четирите сезона, пролетта и зимата ми харесват най-много. А изпълнението както винаги на висота!

    ОтговорИзтриване
  8. Първо докато не е свършил денят:
    Честит рожден ден госпожо К.! С пожелание за много здраве и нека нищо не сломява силния Ви дух! Много се извинявам, но загубих телефона Ви...

    А сега за Течето - Красива серия се е получила. Харесва ми не само комбинацията от пастели, но и самата подредба за снимката, заради правите линии. Много са сладки и 4-те.

    ОтговорИзтриване
  9. Страхотни картички!Поздравления!Успех!:)

    ОтговорИзтриване
  10. Много слънце и много настроение има в тези картички! Те са просто неразделими - подаряват се в комплект! Браво, поздравления!

    ОтговорИзтриване
  11. Разкошен комплект! Много красота и стил!

    ОтговорИзтриване
  12. aaaaawww these are so cute! thank you for joining our challenge at Digi Doodle Shops best challenges this week, hugs, martina

    ОтговорИзтриване
  13. Чудесни са тези картички! А децата не са харесали есеннта, защото сме свикнали винаги като се каже есен и да очакваме пожълтяли листа и тикви. Но според мен твоята есен е по-оригинална, защото през есентта цъфтят найкой от най-красивите цветя и всичко се обагря в прекрасни топли цветове!

    Мерси, че се включи в предизвикателството ни тази седмица!

    ОтговорИзтриване
  14. Тече, комплекта ти от картички е страхотен! И много професионално изпълнен! Да си кажа и аз за есента, като е станало на въпрос. Гледайки твоята есен, си представям едни прекрасно цъфнали димитровчета и си казвам "Есента е красива!". Поздравления и успех!

    ОтговорИзтриване
  15. Новата визия на блога ти е много красива!

    ОтговорИзтриване
  16. Страхотно хрумване са тези картички- сезони. А есента веднага я разпознах по божура.

    ОтговорИзтриване
  17. Комплект за цялата година!Невероятна хрумка.

    ОтговорИзтриване
  18. Много готин комплект, останаха ми очите в картичката в зелено с пролетно клонче.

    ОтговорИзтриване
  19. Страаааахотна идея и още по-страхотно ПЕРФЕКТНО изпълнение! Възхищавам се на есента ти..-точно такава си я представям и винаги съм харесвала..
    УСПЕХ!

    ОтговорИзтриване
  20. Пак започвам с БЛАГОДАРЯ!
    За есента истината е, че щеше да е с кленови листа, но пънча ми е по-голям :), а и за мен освен с пожълтелите листа и тиквите есента е свързана и с прекрасни цветя и с любими плодове.
    Златина, с малката снежинка се сдобих почти случайно след около година следене на местните книжарници. Пеперудки имаше много, но снежинката беше само една.

    ОтговорИзтриване
  21. Поздравления за страхотното хрумване и за страхотния куилин !!! Прекрасно аранжирани картички с любимите ми пастелни цветове! ;)

    ОтговорИзтриване
  22. Absolutely gorgeous the colours and images look wonderful thank you for joining us at Digi Doodles this week.
    Hugs
    Lorraine x

    ОтговорИзтриване
  23. Да ти кажа честно, особено съм впечатлена от начина по който си снимала картичките...Както съм заспала, в първия момент ми се стори, че снимката е на райета хахахахахахаха.

    Иначе - аз съм най- фенка на пролетта и на зимата. А за есента...мисля, че есента е разтегливо понятие, така че - що пък да не е есен :-)

    ОтговорИзтриване
  24. Много красиви картички. Чудесна серия си направила.

    ОтговорИзтриване
  25. Поздравления, Стефи - чудна серия от красиви картички!

    ОтговорИзтриване
  26. Beautiful!
    Nati from Brazil
    http://natiquill.blogspot.com

    ОтговорИзтриване
  27. Много елегантен комплект от картички! Всички са чудесни и аз не мога да си избера сезон!

    ОтговорИзтриване
  28. Страшно комплектче си барнала! :) Освен това всички правят есен с листа и тикви, все едно няма цветя, които цъфтят тогава .. Ми така де... Аз поне съм голям фен на есенните минзухари например.. едни от най-обичаните есенни цветя са те за мен.. :)

    И твоята хризантема ми харесва много и освен това е едно от най-популярните есенни цветя:)
    Личи си, че твойте малки мъже още не са почнали да подаряват цветя активно, иначе щяха да знаят... хихи:)
    Гуш!

    ОтговорИзтриване
  29. Страхотно попадение!!!Моите поздравления!Изключително хубави са :)

    ОтговорИзтриване
  30. Много са готини и идеята за сезоните е брилиантна :)

    ОтговорИзтриване
  31. Каква красота само! Много се радвам като виждам такива картички, голямо вдъхновение и стимул са :)))

    ОтговорИзтриване
  32. Какая прелесть. Так очаровательно и мило!!!

    ОтговорИзтриване
  33. Страхотни са! Колко много съм пропуснала! И не само те- страхотни шарени хартийки си навъртяла :). А този комплект е наистина впечатляващ!

    ОтговорИзтриване

Благодаря, че поспряхте!
Радвам се на всяко споделено мнение, впечатление или просто усмивка!
Коментарите, съдържащи линкове нямат място тук и ще бъдат изтривани.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...