8 октомври 2016 г.

With love

"Направи ми любовна картичка за рождения ден на мъжа ми... романтична... с много сърца" - прекрасен повод да си поиграя с новите ми клончета и с толкова красивите птици, които още не съм ползвала.
 За хартията нямах никакво колебание тази е идеалната за случая. Имах малко терзания за цвета на птиците - исках да са бели, но като сложех някакъв фон на който да изпъкнат се губеше контрастът на цялата картичка и... не ми харесваше. Оставих фона бял, а птиците почти бели - леко дистреснати и с крафт подложка, която леко изместих, така че да очертае контур. Стана!
Надписът беше причината картичката да е квадратна, че на А6 нямаше да се събере. "Д" съм сглобявала и преди (от V и I), но "Ж" правя за първи път. Не че е нещо сложно - просто си казвам :-). Първата ми идея за надпис беше "with love", но все пак трябваше да личи че е за рожден ден. Всъщност не се отказах от червения надпис на снимката долу, но го сложих вътре при текста - стана супер!
... и мнооого сърца! (малко повече отколкото бих сложила ако не беше това желание на поръчителката ми)
Ще я включа в КФП312 - Мъжка картичка.

2 коментара:

  1. Тече, много ми харесва. Хем мъжка, хем романтична, хем изчистена, хем не. Има баланс и казва всичко важно.

    ОтговорИзтриване
  2. Получила се е много хубава картичка, Стеф! Готин подпис на последната снимка! ;)

    ОтговорИзтриване

Благодаря, че поспряхте!
Радвам се на всяко споделено мнение, впечатление или просто усмивка!
Коментарите, съдържащи линкове нямат място тук и ще бъдат изтривани.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...