17 октомври 2016 г.

Halloween


Тази година ще се включа в размяната, организирана от  Кали за Halloween. Ето ми повод да се разнообразя и най-после да ползвам около две години чакащият череп... на Sizzix и Тим Холц.
Паякът и паяжините ползвах миналата година тук - ама и сега не се сдържах. Не че има нужда да се сдържам :-). Ембоснах паяжините със светещата пудра, ама хич не съм убедена че ми се получи ефектът от нея... един път става, два - не...

Тази е може би една от най-бързите ми картички - като на един дъх ми се получи. И въпреки, че мама каза "Ауу, много е зловеща!", аз си я харесвам много.
Опитах се да докарам някакъв 3D ефект с повдигащи квадратчета.
Освен двата печата, които са в комплект с щанци ползвах и едни нови букви - дето в началото ми се видяха много големи - пък сега са ми точно колкото трябва ... нещо да кажете за относителността, а?
Та буквите са тези - докопах ги от лятната промоция на много, ама наистина много добра цена. Най-много ми харесва, че са отделни шаблончета и мога да си ги разполагам както си искам и да ползвам и "негатива"- ето го вътре.


Тази картичка ще покажа тук: RRCB49

12 коментара:

  1. Хихи, чак пък зловеща...даже за хелоуинска размяна си е доста свежарска...Страхотна е!

    ОтговорИзтриване
  2. This is a great Halloween card! So much detail provided for the skull image. Thanks so much for playing along with Retro Rubber this week!!

    ОтговорИзтриване
  3. Super cute!!! Thank you for joining us at Retro Rubber, good luck!!! Amy DT

    ОтговорИзтриване
  4. Goodness!! this is spooky fabulous!!! Never seen a stamp like this one, love the dimension of the skull, really awesome.
    Thank you for sharing at RETRO RUBBER.
    Hugs,
    Maria Rodriguez.

    ОтговорИзтриване
  5. This is indeed Spooktacular, I love it so glad that you finally used it and to join in at Retro Rubber. Claire DT

    ОтговорИзтриване
  6. Тече, вярно си е малко страшничка,но все пак подхожда на повода. Чак ме мотивараш да седна и аз да направя нещичко за размяната.

    ОтговорИзтриване
  7. Oh my! Spooky card! Perfect for Halloween! So glad you joined the RR challenge! ❤️

    ОтговорИзтриване
  8. Very fun Halloween card! Thanks for playing along with us at Retro Rubber!

    ОтговорИзтриване
  9. Amazing card! I love the dimension and the torn layers! Fantastic! Thanks for playing along with us at Retro Rubber!

    ОтговорИзтриване
  10. Love your card! Thanks for playing along with Retro Rubber.

    ОтговорИзтриване
  11. При наличието на подобни страховито готини проекти, как да не се включа, Тече?! И пост даже ще напиша! :D Стискам палци да ми се падне! <3

    ОтговорИзтриване

Благодаря, че поспряхте!
Радвам се на всяко споделено мнение, впечатление или просто усмивка!
Коментарите, съдържащи линкове нямат място тук и ще бъдат изтривани.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...