19 ноември 2020 г.

Кутийка - 8

 Скоро не съм правила ревю на кутийка - имам две започнати отдавна, дето чакат снимки.


Тази обаче ще ги изпревари - тъкмо ми е прилегнала. С много обич направих мострата и мисля че донякъде си личи, нищо че отново не стана точно както си я представях. 
Тя е за каката на Никол - Йо(ана).
Напълних я с бонбони и се оказа че Йо си я е познала веднага... и получих най-най-милата и разчувстваща благодарност.
Размер на основния елемент на щанцата 187x84 mm - трябва да се изреже 4 пъти.

Лист А4 не стига за една кутийка - ще трябват два, както и още един за панелите - може и без тях, ама са толкова хубави с тези шевове, че едва ли аз бих ги пропуснала някой път.
Размер на кутийката 72х72х90. 
 Както обикновено шаблона реже перфектно и е много добре оразмерен. Аз предпочитам 160 грамов картон за кутийката, за да не стават много дебели съединителните ръбчета на капака. За панелите няма значение какъв ще е картона - все пак ми се струва че с по-дебел ще е по-стабилна цялата кутийка.
В комплекта влизат и другите елементи от снимката и всичките са супер - и красиви и универсални... и не на последно място режат перфектно. 
За тази кутийка аз лично предпочитам първо да залепя четирите елемента един за друг (в редичка), после прегъвам всички бигове и чак след това залепям последния страничен шев, за да избегна евентуално разкривяване. Дъното е последно. Панелите може да се залепят още на отделните парчета или по-късно, но за предпочитане преди дъното за да е по-удобно.



Няма коментари:

Публикуване на коментар

Благодаря, че поспряхте!
Радвам се на всяко споделено мнение, впечатление или просто усмивка!
Коментарите, съдържащи линкове нямат място тук и ще бъдат изтривани.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...