20 януари 2019 г.

Бебе Вяра

Съседите станаха баба и дядо - то голяма радост, то голямо чудо в цялата къща!
Аз (и не само) съм мнооого доволна от избора на име. Напоследък какви ли не съм ги чувала, та Вяра е просто музика за ушите ми.
И като се роди момиченце, за което трябва да правя картичка всеки път яхвам розовата вълна... не ми се иска много, но си въобразявам, че това се очаква от мен.
Обаче родителите на бебка са склонни да избягват традиционните цветове и затова и аз реших да мръдна леко встрани.
Щъркелът и бебето са ми новички китайчета, а прекрасният бордер с "бълбучета" ми е една от малкото придобивки от благоевградската среща и като цяло е едно от малкото ми маркови попълнения в последно време.
За шрифта вече съм ви казвала - мнооого ми харесва и е цял късмет, че буквичката К от малките букви може да се ползва за Я. Все пак леко го преправих като му скъсих стърчащата чертичка (за справка буквата К от името ми в надписа, който е със същия шрифт). Всъщност картичката е готова отдавна, ама трябваше да изчакам подаряването, за да я покажа. Бабата си я хареса много - надявам се Поли и Митачето също да са!

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Благодаря, че поспряхте!
Радвам се на всяко споделено мнение, впечатление или просто усмивка!
Коментарите, съдържащи линкове нямат място тук и ще бъдат изтривани.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...