30 януари 2019 г.

3 в 1


Една картичка за три впечатляващи повода. Поръчката беше в последния момент от братовчедка ми. Имах за довършване нещо и я предупредих, че може и да не успея, но кога друг път ще ми прилегне толкова подходящ повод да използвам този печат!? В комплекта са два и заради краткото време избрах този, който ми се видя по-лесен... ама колко пък да е по-лесен! Времето ме притискаше и затова вътре е семпличко, а плика даже хич и не мислех да го декорирам, ама от една работна версия на картичката имах готова панделка, та я лепнах в единия ъгъл. Не че е кой-знае какво, но стана доста по-симпатичен.
Колко часа редих букви и цифри (докато им закова позициите, големините и цветовете) не е за разправяне! В един момент си казах "стига толкова - добре е, почвай да лепиш, че трябва и да поспиш няколко часа..." и вече стана бързо :)
В крайна сметка съм мнооого доволна! Хем успях навреме, хем братовчедката е доволна, хем картичката се получи закачлива, повдигаща духа и с много настроение.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Благодаря, че поспряхте!
Радвам се на всяко споделено мнение, впечатление или просто усмивка!
Коментарите, съдържащи линкове нямат място тук и ще бъдат изтривани.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...