7 юни 2018 г.

Гълъбчета




Очевидно е сезонът на сватбите! Какво да кажа... мнооого съм самодоволна този път!
Имах предостатъчно време за тази картичка и въпреки че я правих в последния момент все пак дълго я бях обмисляла преди това. Точно такава я исках - лека, въздушна, чиста и нежна.
Отдавна не бях правила картичка с множество дребни елементи, та тази ми достави огромно удоволствие. И както обикновено, когато нещо се прави с кеф си личи!


Започнах с идеята да е чисто бяла. Хареса ми, но не бях сигурна че и друг би я приел толкова безцветна. И за да съм сигурна добавих цветове. Стана!

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Благодаря, че поспряхте!
Радвам се на всяко споделено мнение, впечатление или просто усмивка!
Коментарите, съдържащи линкове нямат място тук и ще бъдат изтривани.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...