25 юни 2018 г.

Кръщенето на Даяна



Отдавна са готови, но кръщенето беше вчера и затова чак сега ги споделям.
Поръчителката ми е кръстницата на малката Даяна.
Аз за кръщене имам това ангелче на Cottage cutz и все него си ползвам :), затова доста се притесних когато ми възложиха да направя още една картичка за същото кръщене. За мой късмет ми се размина, но това не значи че не трябва да имам и някакъв друг вариант. Всъщност го бях измислила - да направя детска момичешка картичка и да ѝ сложа надпис като за кръщене... ама добре че не се наложи.
И така комплектът който направих включва картичка в плик и дребна кутийка за бижу. Вече съм правила ревю на кутийката. На плика оставих прозорче, което заших мнооого криво - така че се наложи да добавя пеперудата за да прикрия (доколкото е възможно) пикът на кривата.
Бордерчето отдолу използвах като свързващ елемент с украсата на кутийката. Много е нежно и е точно по мой вкус.
Кръстницата много си хареса всичко, аз не съм чак много доволна от себе си (най-вече заради кривия тегел и може би ми липсва нещо зеленичко) но ... няма как всеки път всичко да е както трябва.
Буквичката Я този път сглпбих от елементи на H и G.
Чао засега!

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Благодаря, че поспряхте!
Радвам се на всяко споделено мнение, впечатление или просто усмивка!
Коментарите, съдържащи линкове нямат място тук и ще бъдат изтривани.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...