8 април 2016 г.

Нероден Алекс

Рядко се случва да направя нещо за непознат - даже много рядко.
Една млада дама, очакваща първата си рожба пожела да направя три почти еднакви картички с място за снимка на бебето, с две от които да зарадва бабите.
Знаеше точно какво иска, а аз имах на разположение достатъчно време и в крайна сметка всички сме доволни. Явно имам късмет - все ми се случват готини непознати с които сме на една вълна :-).
Бързичко се разбрахме за цветовете, хартиите и елементите и ето ги сини с мече за бабите и червена със зайче за мама, тате и Алекс.
Рамката е за снимка 9х13 см. Бебчо ще е Александър, но моите буквички са на латиница и затова изписах само Алекс. Ако мечето ви изглежда познато, то е защото го взех назаем от една от малките сладуранки Gorjuss.
Накрая, за завършен вид и за да изпробвам най-сетне дъската за пликове направих и по един плик за всяка картичка. Не уцелих перфектно размерите, но дебелината направих точно 5 мм и картичките си "заспаха" вътре. Аз и чисто бели ги харесвах, но все пак реших да им направя семпла декорация с преплетени кръгове и балон. Станаха сладки! Забравих да ги снимам и мога да ги покажа благодарение на бъдещата мама. 


Е, това бяха бебешките ми занимания в последно време. Желая леко раждане на мама, щастливо детство на Алекс и всички да имат много поводи за радост и гордост покрай него.
До скоро!

2 коментара:

  1. Очарована съм, радвам се когато видя толкова много красота! Имам щастието да съм притежател на един от тези уникати!

    ОтговорИзтриване

Благодаря, че поспряхте!
Радвам се на всяко споделено мнение, впечатление или просто усмивка!
Коментарите, съдържащи линкове нямат място тук и ще бъдат изтривани.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...