19 октомври 2015 г.

Сватбено октомврийско - 2

Ето я и втората картичка за сватбата на съседката. Пак заложих на дежурните вградени пилци - иска ми се да направя нещо различно и не става и това е то - гълъби или пилета. Някой ден ще премина на цветя, ама не знам кога.
Този път пораздърпах крайчетата на хартиите и доста нескопосно се опитах да направя контур от течни перли. Много ги харесвам в изпълнение на Вили, ама явно аз още не съм дорасла...
Отвътре ползвах готово пликче за парички с малко украса и ми хареса как стана нежно и романтично. Печатът с тегелчетата е в комплекта на новото ми Gorjuss попълнение и е много ефектен, но така и не успях да направя цяла рамка. Добре че грешките бяха на външния плик, та просто го започнах отначало и не че стана много по-добре, но поне е приемливо.
И така, остана ми да покажа още една сватбена и силно се надявам вече да имам време и за малко коледни, че са се задали едни рождени дни и ме е страх да не ми избяга коледното желание.
До скоро

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Благодаря, че поспряхте!
Радвам се на всяко споделено мнение, впечатление или просто усмивка!
Коментарите, съдържащи линкове нямат място тук и ще бъдат изтривани.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...