2 януари 2015 г.

My Favourite Five Christmas Cards of 2014

Честита Нова 2015 година!
Тук ще я започна с цели 2 лични класации:
http://debby4000.blogspot.co.uk/2014/12/my-favourite-five-christmas-cards-of.html
За играта на Деби направих тази селекция с любимите ми 5 коледни картички за изминалата 2014 година. Ето ги:
 За картичката със снежния човек вече си казах, че ми е най-хубавата (и сантименталната).
 Тази година направих доста коледни книгоразделители - тези трите са може би най-представителната серия - с трите главни действащи лица.
 Коледният ангел също ми е сред любимците.
И няма как да пропусна светещата картичка и тазгодишната ми коледна заигравка със Simply Gorjuss.
След малко ще избера и любимите си неколедни катрички... там вече ще ми е по-трудно :-)

2 коментара:

  1. Oh what a gorgeous selection of cards.
    Thank you for joining in with my Favourite Five Christmas Cards of 2014.
    luv
    Debby

    ОтговорИзтриване
  2. Stefka this is a stunning series of Christmas designs and such a wonderful reflection of your awesome creative talent. Thank you so much for sharing them. Also wishing you a 2015 filled with tons of love and happiness xxx
    Hugs
    Desíre
    {Doing Life – my personal blog}

    ОтговорИзтриване

Благодаря, че поспряхте!
Радвам се на всяко споделено мнение, впечатление или просто усмивка!
Коментарите, съдържащи линкове нямат място тук и ще бъдат изтривани.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...