13 май 2014 г.

Пак сватбено

Още една сватбена картичка (с място за пари) ми се наложи да направя :-)
Този път сложих цветя - не че искам да се хваля, ама много хубави ми се получават тези! Три за забавлятелството и за да е букетче.
 За хартията нямам думи! Ще кажа само, че на такава хартия хич не и трябва картичка... и че много, ама много ми свиди! Използвам я икономично, доколкото мога и тази зеленичкава рамчица е от другото лице на листчето.
 С топлия ембосинг ще се включа в Card Mania и даже цялата картичка заради цветята стана много релефна - напоследък често ми се случва. Точно за това нямаше как да се побере в плик и в последния момент направих кутийка, която снимах на лампа и много се извинявам за ужасната снимка на лентата, която държи кутийката затворена.
И в 
CCH #171 - Sketch ще се включа.
И за десерт още една снимка на цветята :-)
Хайде, до нови срещи!

5 коментара:

  1. Оле, Тече, цветята наистина са страхотни. Като ги показваше в Трявна изглеждаше толкова лесно, а като започнах да ги правя не се получава. И цялата картичка е разкошна- блазе им на младоженците!

    ОтговорИзтриване
  2. Тече, напоследък доста озаряваш хоризонта с неземни красотички :) Следя те аз, изкъсо! Браво, мила! Перфектна си!

    ОтговорИзтриване
  3. Ооо, много ви благодаря!!!

    ОтговорИзтриване
  4. Много красива и нежна картичка! Много ми харесва как се разминават и допълват етикетчетата! Цветчетата са супер!

    ОтговорИзтриване
  5. Прекрасна картичка.А цветята са разкошни!! Благодаря ти, че я сподели с нас в щурото предизвикателство.

    ОтговорИзтриване

Благодаря, че поспряхте!
Радвам се на всяко споделено мнение, впечатление или просто усмивка!
Коментарите, съдържащи линкове нямат място тук и ще бъдат изтривани.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...