18 май 2013 г.

Simply Gorjuss - 3

Ей този ми е третият печат Simply Gorjuss. Картичката е за абитуриентка - дъщеря на наши приятели.
Имам постижение - не е с черна коса! Напечатах косата на крафт картон, ембоснах с черна пудра и оцветявах... с какво ли не. Не ми се смейте много. 
Освен с цвета на косата най-много се гордея с дантелената яка и дантелката, която се подава под роклята. И с розовите бузки - знам че не са кой-знае какво но мислех, че ще ми се наложи да правя ново лице n пъти, а то стана от първия!
Ако ви се струва, че девойката има бенки не сте много далеч от истината. Ама не съм ги слагала нарочно - уж много внимателно изтръсквам пудрата и пак все някъде се събира във видима точка при печенето. Все пак от такива козметични дефекти никой не е застрахован :-)

Ще участвам в Картичкофурии - каква ирония, най-калпавото нещо в картичката са тегелите. Никога не шийте на машина само един пласт хартия с криви тегели... или поне го правете бавно, ако се налага! И в Забавлятелството ще я включа.

Почивайте бързо, че има само един ден за тази цел! Чао!

15 коментара:

  1. На мен пък много ми харесаха тегелите. Небрежно зиг-загообразни. Цялата картичка е страхотна. Трябва и аз да го пробвам този пейпър пийсинг.

    ОтговорИзтриване
  2. Станала е чудесна, Тече! Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  3. beautiful card with stitching!!
    http://kalasirjana.blogspot.in/

    ОтговорИзтриване
  4. Много ми харесва! Толкова е свежа и закачлива! И тегелите са си супер. Ако беше искала да постигнеш този ефект, сигурно нямаше да успееш :))

    ОтговорИзтриване
  5. Разкошна картичка!много ми харесва!

    ОтговорИзтриване
  6. I na men mnogo mi haresaha vsichki tvoi "defekti"....Perfektna kartichka!!!

    ОтговорИзтриване
  7. Много е свежа картичката, кефи ме, Тече.

    ОтговорИзтриване
  8. Ама много са сладурски тези печати! Чудна картичка е станала! Пък на тегелите аз поне не виждам кусури.

    ОтговорИзтриване
  9. Благодаря!
    То нищо им няма на тегелите на пръв поглед. По скоро докато ги шиех усещах как хартията се цепи и конеца си намира собствено място - не там където е пробила иглата. По ъгълчетата най много личи.

    ОтговорИзтриване
  10. Поздравления за косата! И много ми хареса! Тегелите са готини, а дантелата е супер оригинална хрумка! :)

    ОтговорИзтриване
  11. Прекрасна е! Браво за косата! Много добре се е получило с ембосинга и всичко :) Как ще ти се смее, такава хубавица си сътворила!

    Гуш
    Ем

    ОтговорИзтриване
  12. Много добре е станала косата! А за дантелката- обичам такива заигравки с дребните елементи! Чудесна картичка!

    ОтговорИзтриване
  13. Добре, добре...щом започна и да оцветяваш...мъж ти пак няма да е доволен, но както и да е...Дантелата е супер, ама ти там си много дОбра, та не ме учудва ;-)

    ОтговорИзтриване
  14. Точно тези шевове на мене най-допадат!!!

    ОтговорИзтриване

Благодаря, че поспряхте!
Радвам се на всяко споделено мнение, впечатление или просто усмивка!
Коментарите, съдържащи линкове нямат място тук и ще бъдат изтривани.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...