14 май 2013 г.

Сова

Трябваше да е със сова тази картичка... и се оказа, че аз трудно различавам сова от бухал :-)
Спаси ме отново Вили, като ми даде да ползвам това печатче на сладка совичка.
Бръшляна си пожелах още когато го видях за първи път. А когато се появи и наличност побързах да си го купя. Мина доста време от тогава и все не ми пасваше на нещата, които правя, затова пък със совичката се харесаха веднага.
Самата сова е paper piecing, тук там контура е ембоснат с черна пудра и ако искате да знаете и аз оцветявах върху крафт картон :D ( не че това дето направих изобщо може да се нарече оцветяване, ама аз затова и го споменавам, щото иначе никой няма да се досети).
Гъбки, ама от онези червените на бели точки харесва получателката, затова и те кацнаха от вътрешната страна - доста се постарах за тях, нищо че не личи. И те са Paper piecing с ембоснати бели точки... и очевидно нескопосно нанесени сенки по пънчетата.
С тази картичка вече ще се включа в забавлятелството - основата и тялото на совата са крафт.

9 коментара:

  1. Много сладка совичка наистина и въобще картичката е супер. Нежна, миличка. А по принцип руснаците казват на бухала сова, така че това, че се объркваш въобще да не ти прави впечатление.

    ОтговорИзтриване
  2. Страшен сладур се е получил! И бръшляна си е съвсем на място-все едно совата наднича от листата. Много ми допада картичката!

    ОтговорИзтриване
  3. Хм, да ти кажа...и аз не правя особена разлика между двете... Сова...бухал...знам, че на Хари Потър муЙ сова...бяла...толкоз...хаха. Даже сега гледах и картинки в нета...продължавам да не ги различавам...Ама твоята е хубава...и гъбите са яки... Може би ако бръшляна беше от същото тъмнозелено като основата, щеше да е по- добре, ама може и да е от снимката ;-)

    ОтговорИзтриване
  4. На живо са още по-хубави. Аз съм една от късметлийките, които виждат картичките ти "на живо"

    ОтговорИзтриване
  5. Ох, Тече, ще кажа първо, че картичката е страхотна! Паснала си нещата перфектно! И да ти кажа, че се присъединявам към отбора на НЕразличаващите сова от бухал и дори преди да прочета публикацията ти, си мислех, че картичката ти е със сладко бухалче, ха-ха. А гъбките са страхотниииии!

    ОтговорИзтриване
  6. Страхотна е тази совичка(не я разпознах като такава:)), много сладурска и с бръшляна наистина страшно са паснали! И paper-piecing-а е много сполучлив, та резултата като цяло е прекрасна и уникална картичка, със забавни елементи! :)

    ОтговорИзтриване
  7. Чудна е! Откакто получихме от приятелка една плетена бохало-совичка, много си падам по тях. Гъбките са много весели и внасят допълнителна свежест в обстановката. Този paper-piecing взе доста да ми харесва, може някой ден и аз да се пробвам... :)

    ОтговорИзтриване

Благодаря, че поспряхте!
Радвам се на всяко споделено мнение, впечатление или просто усмивка!
Коментарите, съдържащи линкове нямат място тук и ще бъдат изтривани.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...