23 юни 2017 г.

Сватбено - 2


Картичката, която обещах да покажа в предишната публикация е подобна на други предишни мои си картички - оказва се че доста често прибягвам до този вариант с любимите си картички, когато нямам идеи или ме притиска времето. Тази е "служебната" за първата за сезона сватба... и както се досещате най-вероятно една от картичките за следващата сватба също ще е такава. Явно тази година ми е тръгнало да правя нещата по две... че и по повече при нужда.
Почти няма какво да кажа, но все пак ще споделя идеята, която ми хрумна докато правех точно тази картичка.
Нали знаете, че все още не са направили шаблон с любимите ми букви на кирилица и си приспособявам латинските. Например И и Я са обърнатите наопъки N и R... добре, ама все ме дразнеха ръбчетата от щанцоването и се опитвах да ги позагладя с биговачката. Та ми хрумна да ги прекарам през машината пъхнати в папка за релеф (която има свободен от релеф участък) и стана и съм много доволна! Не че са като другите леко издутички, но поне станаха идеално плоски. Снимки нямам - извадих апарата, ама като се зарових в буквички и забравих да снимам...затова пък следващата публикация ще е за приспособеното ми кирилизиране.
Снимките са ужасни! 

2 коментара:

  1. Може и да се повтарям ,ама това е любимата ми твоя сватбена картичка,която няма да ми омръзне в какъвто и вариант да я направиш:)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Мерси, Поли!
      И аз си я харесвам много, очевидно ;)

      Изтриване

Благодаря, че поспряхте!
Радвам се на всяко споделено мнение, впечатление или просто усмивка!
Коментарите, съдържащи линкове нямат място тук и ще бъдат изтривани.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...