19 юни 2017 г.

Сватбено - 1

Откривам сезона на сватбите.
Първата беше на колега, дето е съученик на големия ми син... не е за вярване колко бързо пораснаха!
Тази картичка е дебютът на китайските младоженци в рамка и първоначално беше без перличките на рамката... ама мама каза, че я притеснявала тази "черна" рамка. Всъщност е тъмно синя, ама реших че може да притесни и поръчителката ми, та я облепих с перлички.
Ето така изглеждаше преди и честно казано на мен ми харесваше повече.
Снимките не ми се получиха много от към цветове, заради мрачното време, затова ще уточня, че розовото е леко прасковено, а основата е слонова кост.
Както обикновено от вътре ползвах същите цветове и елементи. Стана нежничко.
Харесвам си я! И това е една от причините да направя почти същата за друга сватба, ама нея ще я покажа чааак през август. Другата причина е, че за августовската, която е на съседчето ще правя поне 4 картички... трудна работа!
Тези дни ще видите картичката с плик от колегите на младоженеца, значи и от мен включително ;).

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Благодаря, че поспряхте!
Радвам се на всяко споделено мнение, впечатление или просто усмивка!
Коментарите, съдържащи линкове нямат място тук и ще бъдат изтривани.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...