24 май 2022 г.

Плик с бухалче

 

Приятелка поиска да ѝ направя нещо за абитуриент. Трябваше да реагирам бързо и тъй като идеята беше да се подарят пари, вместо картичка направих плик. Размерът му е15х9,5 см. Стана много симпатичен. Рядко ми се случва но този път бухалчето е само от елементи на един комплект щанци, даже шапката си е негова.

Банерчето ми е ново (в комплект с още 2) и много ми харесва как стои. Още не съм издокарала текста да е с точната форма, но се надявам да ми се получи скоро. Рових в хартиите и като не се спрях на някоя категорично реших да заложа на едноцветен фон с релефи. Този отдолу с текста е много подходящ. Фонът на самото бухалче пък е от учебник по български. И накрая за за разкош сложих едно клонче с листенца.

Закопчаването е магнитно.

Ще се включа в майското предизвикателство на КФ.

Картичкофурийско предизвикателство 433 "Цветен и книжовен май"

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Благодаря, че поспряхте!
Радвам се на всяко споделено мнение, впечатление или просто усмивка!
Коментарите, съдържащи линкове нямат място тук и ще бъдат изтривани.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...