15 ноември 2021 г.

Картичка с шевица


Тази картичка изчака много време преди да се появи - мама си пожела картичка с "Благодаря" може би преди два месеца.

Аз пък исках да направя вече и картичка с шевиците и почти точно така си я представях с момата на Евгений Босяцки, дето ми е тооолкова любима.

Проблемът (и съответно отлагането) идваше от там че не се сещах къде да сложа текста - който смятах да е с обичайните ми буквички - така че да не се развали иначе много изчистената композиция. Ами в момента в който реших че ще залепя стикерче всичко се намести.

За да съм честна щях да я харесвам повече ако нямаше изобщо текст, но пък той ми беше единственото "задание", така че това е! Много съм доволна - харесвам я и вън и вътре и мисля че нямам друга картичка с толкова прав тегел.


 

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Благодаря, че поспряхте!
Радвам се на всяко споделено мнение, впечатление или просто усмивка!
Коментарите, съдържащи линкове нямат място тук и ще бъдат изтривани.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...