9 август 2021 г.

Катерина

Сигурна съм, че и без надписите е ясно какъв е повода. 

Тъкмо трябваше да правя картичка за кръщенето на един племенник и ми се обади приятелка с молба да и направя картичка с плик пак за кръщене. Тази стана първа, че беше за по-ранна дата. 

Искаше се да е светла и мисля, че ми се получи много сладка. Мама като я видя каза "Направи и нашата същата"... и почти я послушах - напоследък ми е тръгнало малкото картички които правя да си вървят по двойки - момичешка и момчешка.
Излишно е да обяснявам че това със снимките не ми се поучава, ама като за обща представа стават. Тези дни ще покажа и момчешката
 

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Благодаря, че поспряхте!
Радвам се на всяко споделено мнение, впечатление или просто усмивка!
Коментарите, съдържащи линкове нямат място тук и ще бъдат изтривани.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...