24 февруари 2021 г.

От мен за мен

 
Самонаправих си подарък и не защото на 1 февруари станах на 50...

Просто усетих че ми се пробва албум - попаднаха ми напоследък няколко клипчета на рускини за гръбнак и корица и в главата ми назря някаква компилация от тях, която реших да пробвам. 

Като за първи път нещата се случваха бавно, даже много бавно с мислене, премисляне и дообмисляне и няма да крия - много съм доволна.

Всъщност отдавна имам желание да си направя дребни албумчета за щанци и това всъщност е първото от тях. Има нещичко за подобрение при следващи, но общо взето стана това което исках. Листчетата вътре са 10 броя с размер 12,2х7,8см. Изрязани са с щанца, за която иначе имах други планове, но тук си намери мястото. На всяко от тях лепнах и от двете страни магнитно листче с размери около 12х6,5. Тук е едната ми възможност за подобрение - можеха от едната страна да са по-широки и щяха да скрият дупките. Всъщност след фотосесията залепих върху въпросните дупки по една зелена лентичка защото съм решила това да е албумчето с тема цветя и листа. После може би ще сменя и панделката със зелена или пък на цветя... ще го направя когато си реша - нали си е мое 😀. В този ред на мисли истинската подредба предстои - сега съм го напълнила с всякакви щанци по-скоро за да видя дали са ми достатъчни разстоянията между страниците и да - достатъчни са.

Явно няма да е много систематизирано изложението ми, още повече че не правих снимки по време на работата. Вече започнах  второто с идеята да снимам, ама като се има предвид че се занимавам с тази дейност нощем не знам дали въпросните снимки ще видят бял свят. Все пак може да ги покажа тук - знам че няма много интерес, но поне аз ще мога да се възползвам след време, като забравя как точно е било. Гръбнака е от картон на "хармоника" със стъпка 1/3/3/1/3/3/1...(деления на дъската за биговане - без нея нямаше да стане толова равничко). След като залепих тройките една за друга на единичките подлепих плат и захванах през тях с тънки хартиени лентички. Всъщност тези единички представляват разстоянието между страничките.
Корицата е от тънка мукава, облепена с изкуствена кожа на текстилна основа. Отвън подплатих с пенест полиетилен. Накрая ших след доста колебание дали ще мине през машината и дали няма да съсипя всичко - изненадващо добре и бързо ми се получи.

Смятах да сложа закопчалка с магнит, но се отказах за да не създавам допълнителен обем. По същата причина не правих декорация. Единствено отзад сложих една кабза, от която мислех да спусна някоя висулка, НО и от това се отказах - рационалната ми природа надделя над естетиката. Вързах панделката, която най-вероятно няма да е там задълго, само защото исках да пробвам дали ще мога ако реша да пъхна нещо в тая дупка и както се вижда успях!

4 коментара:

  1. Ехаа, браво! И честит Юбилей. Аз пък да не съм разбрала че то било голям рожден ден😍🥰❤️
    Ма то много мини това албумче 😱 😀
    Нямам търпение да го видя на живо 😀. Аз за май месец се каня пък да видим. До тогава да си направила още пет, че то няма да стигнат май. Като знам колко трябват 😅😘😘😘

    ОтговорИзтриване
  2. Браво, Тече!
    Страхотен подарък си си направила. Изглежда перфектно, а и добре организирано ще стане като напреднеш с албумчетата. Голям дерт ми е и на мен съхранението на щанци, подобно бях гледала, ама май ще организирам по друг начин. Все още го мисля. Измисля ли го, задължително ще споделя.

    ОтговорИзтриване
  3. Браво, Стеф, изглежда страхотно! Аз си купих комплект инструменти за албуми с грабнак, но така и още не е ми е дошла музата за подобен експеримент.

    ОтговорИзтриване

Благодаря, че поспряхте!
Радвам се на всяко споделено мнение, впечатление или просто усмивка!
Коментарите, съдържащи линкове нямат място тук и ще бъдат изтривани.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...