15 септември 2020 г.

Русалката

Приятелка ми се довери да направя картичката за 30-та годишнина на дъщеря ѝ.

Понеже не познавам момичето питах и разпитвах обичайните неща - любим цвят (червен, ама тъмно), интереси (пътувания)... някакви елементи за ориентир. И се стигна до русалка - заради любимото филмче от детството и останалия все още сантимент към тези митични същества. И както почти бяхме решили картичката да е в червено, така рязко посиня и все пак "поне ще е с червено горнище". 
Аз на темата русалки мнооого се зарадвах - имам няколко, а все не стигам до тях. Може би даже едни силуетни щяха да са по-подходящи за възрастта на получателката, но реших да не опитвам да им слагам червени горнища, така че се спрях на тази. И за да е истинска русалка налепих пайетки за люспи по опашката. Мисля, че следващият път ще са ми по-подредени... все ще има следващ път! Сложих червено цвете в косите и в ъгъла на картичката с препратка към някой екзотичен остров. Реших да не е обемно, за да не "натежи" още повече, пък и за удобство в някаква степен.
Вътре пак цвете, този път без русалка, стана свежо, обаче нямам хубава снимка.
Малко ме смущаваше, че картичката стана доста детска, но поръчителката ми каза "ми тя нали е за моето малко момиченце"... и всичките ми притеснения се изпариха.

Хареса си я много :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Благодаря, че поспряхте!
Радвам се на всяко споделено мнение, впечатление или просто усмивка!
Коментарите, съдържащи линкове нямат място тук и ще бъдат изтривани.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...