18 август 2020 г.

Чаша бира

 

Мъжка картичка с бира за 59-ти рожден ден, поръчана ми от приятелка в последния момент. Ми като за на бегом съм много доволна от резултата. 
И малко подробности:
- Халбата рязах на части с различни шаблони и малко на ръка, щото нямам цяла подходяща щанца (например дръжката е дъното на едно шейкър бурканче).
- За да е "стъклена" използвах UTEE
- Пяната всъщност е облаче, лекичко окастрено от едната страна.
- Шаблонът с рамките ми е нов от Китай и си е попадение - много ми е на сърце.
- Точките под флагчето хич не станаха както ми се искаше, ама нямах време за втори дубъл.
- Яки букви и цифри, нали?
Целувки на всички (които четат това) и приятна почивка на отпускарите!

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Благодаря, че поспряхте!
Радвам се на всяко споделено мнение, впечатление или просто усмивка!
Коментарите, съдържащи линкове нямат място тук и ще бъдат изтривани.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...