17 март 2020 г.

70

Нещо напоследък хич ме няма!
Тази картичка ми се опря и закъсня много!
Мама я пожела за нейна приятелка, която ги навърши още на 29 януари. Каза ми че иска да е с "нейната" картинка (от картичката ми за нейната 70 годишнина) и вместо да заложа на сигурно аз реших да я правя коренно различна. Започнах от цветовете - рядко харесвам лилаво и жълто, но на фона на мрачното време (когато я започнах) ми се видя много свежа идея... после се видях в чудо с какво да комбинирам вече готовата картинка.
Избрах две листчета дизайнерска хария, мислих дълго, рязах, мазах.. стана почти готова картичка - само още нещичко малко ми липсваше за да я завърша! И кой ме би по главата да сложа печат с топъл ембос в два противоположни ъгъла - нямам идея! Представях си го със златна пудра, ама явно много ми се е спяло, щото сложих прозрачна и накрая изглеждаше ужасно...
Разлепих си бабата - ама добре я бях залепила - и започнах отначало в началото на март. Този път вече не експериментирах  любим шаблон, любимите букви и цифри и едно цвете - слънчево жълто.
Всичко е добре, когато свършва добре, нали!
ПС остава само подаряването, ама то ще е като отмине извънредното положение... може и по-късно. Закъснял не бърза.

Пазете се и бъдете здрави, моля!

2 коментара:

  1. И ти бъди здрава, Стеф! <3
    Дано по-скоро да имате възможност да подарите картичката.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти, Маги! Те да са здрави,пък на картичката все ще ѝ дойде редът.

      Изтриване

Благодаря, че поспряхте!
Радвам се на всяко споделено мнение, впечатление или просто усмивка!
Коментарите, съдържащи линкове нямат място тук и ще бъдат изтривани.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...