27 септември 2018 г.

Водно конче

Отдавна не бях правила водно конче, толкова отдавна, че чак съм загубила тренинг.
Направих го преди повече от месец, ей така, да си имам... и добре че го имах, защото се сетих да направя картичката в последния момент. Тя е за юбилея на приятелче, който беше през лятото, но чак сега се видяхме и отпразнувахме събитието.
Няма какво много да кажа - пак прибягнах до щанца на Сизикс и любимите печати на Мигито, както и до любимите ми букви и цифри + шаблона с шевове, който ползвам за първи път.
Вътре само дистреснах и отпечатах частично един печат с буболечки (много го харесвам, а рядко ми приляга да го ползвам).
Стана бързо и освен моя мъж всички я харесаха :).

1 коментар:

  1. Хич не си личи, че си изгубила тренинг, Стеф. :) И аз я харесвам много

    ОтговорИзтриване

Благодаря, че поспряхте!
Радвам се на всяко споделено мнение, впечатление или просто усмивка!
Коментарите, съдържащи линкове нямат място тук и ще бъдат изтривани.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...