29 юли 2018 г.

Лилиум

Тази картичка ми е поръчана около 3 месеца предварително... голям кеф! Не че имаше какво толкова да я мисля. Заданието беше повече от ясно - картичка за сребърна сватба с лилиум, пепел от рози и сребро, както и един много дълъг текст, който си представям по-скоро като за посланието от вътрешната страна, но дамата предпочиташе да си е отпред.
Оказа се че имам щанца за лилиум на Сизикс, оставаше само да намеря подходящия цвят картон. Търаих из всичките си запаси и нищо не се доближаваше до представата ми за този цвят. На помощ ми се притече Даниелка, която ми даде цял лист + изрезки от точния цвят перлен картон. Както знаете аз перлен картон не обичам! Обаче моята поръчителка много се зарадва - каза "перленият е по-красив" и вече имах всичко необходимо.
Притеснявах се, че като намокря за да оформя листенцата картонът ще се повреди... обаче той се оказа доста жилав и водоустойчив. Това пък изключи акварелните моливи като средство за оцветяване. Пробвах с всичко което имах и накрая оцветих със съвсем обикновени флумастери (и мазах с пръсти). Всъщност "пробното" цвете остана окончателно.
Както знаете, когато правя картичка с цвете не слагам нищо освен рамка и тегел. Този път обаче трябваше да сложа дългия надпис и реших че ще го отпечатам и посребря. Напечатах си няколко текста с различни шрифтове и този се самоизбра като се посребри най-добре. Не е перфектен, но все пак стана добре.
Отвътре я оставих само със сребриста рамка, на която ползвах един от най-новите ми бордери, за да вградя и другия цвят. Стана симпатично! Излишно е да казвам че на живо е много по-добре. Поръчителката ми е очарована, а аз щях да си я харесвам повече ако не беше с перлен картон, но в случая не е толкова важно на мен какво ми харесва.


Няма коментари:

Публикуване на коментар

Благодаря, че поспряхте!
Радвам се на всяко споделено мнение, впечатление или просто усмивка!
Коментарите, съдържащи линкове нямат място тук и ще бъдат изтривани.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...