2 май 2018 г.

Бебешко

От няколко месеца имам шаблона с бебето и чак сега ми дойде ред да си го ползвам. Преди 2-3 години исках да си купя плочката на Cottage cutz, но не я намерих налична, после се появи но като че ли вече не бях склонна да дам толкова пари. После се показа нещо подобно от българските шаблони, ама изобщо не му бяха докарали дизайна и ето я китайската реплика - освен цената много ми харесва че не е на плочка а на отделни елементи и поне за мен този вариант е много по-удобрен за ползване.
Бебчето е на моя братовчедка. Цветовете са си моите и изобщо картичката си е моята... само дето си я представях с криви тегели. Стана с такива, защото се оказа че не съм погледнала на какъв тегел съм и някак изненадващо се оказах на зиг-заг.
Не показвам вътрешна снимка, че снимката ми хич не е за оказване - размазана е много, ама е бяло с карирано синьо листче и с жълто-синя рамка :).
Първо направих цялата картичка без надоиса и като се роди мъничето я довърших като добавих името Петър (от азбуката на Дисни). Ами това е - да е жив и здрав и много да радва всички наоколо!

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Благодаря, че поспряхте!
Радвам се на всяко споделено мнение, впечатление или просто усмивка!
Коментарите, съдържащи линкове нямат място тук и ще бъдат изтривани.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...