19 юли 2017 г.

Дипломирането на Маги

 Нищо ново... картичка за дипломиране с дежурното момиче и с пеперуди.
Маги завършва фармация и ако имах достатъчно време да ровя в материалите щях да изровя дизайнерска хартия с шишета. Всъщност време имах, но ми се наложи да завърша картичката по-рано от предварително планираното. Затова не е съвсем точно това което ми се щеше.
Всъщност картичката ми се получи - избрах дизайнерска хартия в нежни цветове, намерих си подходящите за нея едноцветни картони и крафт, за да се връзва с табелката. Дантелата пък направо крещеше да я сложа...и съм доволна че я послушах.
 И все пак имам усещането че нищо ново не се случва при мен.
Всъщност за близки хора колкото е приятно да правя нещо толкова е и трудно - за тях по-често правя картички и гледам да не се повтарям много.
Желая на Маги обичайните неща да е здрава и да ссе реализира успешно!

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Благодаря, че поспряхте!
Радвам се на всяко споделено мнение, впечатление или просто усмивка!
Коментарите, съдържащи линкове нямат място тук и ще бъдат изтривани.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...