27 юни 2017 г.

Слънчево


Знаете че много обичам слънчогледи, ама не знаете че много рядко харесвам картички със слънчогледи, въпреки че темата е доста експлоатирана. Това с пълна сила важи и за моите предишни опити за слънчогледови картички. И ето, най-сетне успях - тази си я харесвам много!
Поводът - 50 годишен юбилей на мъж. Дамата (съпруга на юбиляра), която ми поръча картичка със слънчоглед ми гласува пълно доверие и ми даде повече от достатъчно време. Какво повече да искам!?!
Принципно когато направя цвете, което ми харесва много го оставям самичко - знаете, една рамка с крив тегел и цветето.
И сега щях да направя същото, защото слънчогледът стана много хубав, но някак не ми се виждаше достатъчно за да оправдая онова пълното доверие...
И след два дни късане на хартийки, подреждане и преподреждане и умуване стана - точно такава каквато исках.
Имах колебания само дали да има "50" или не. Варианта с кафяво правеше текста много тежък и превземаше погледа. Реших да го няма и си завърших картичката.
Не знам как е при вас, но аз лепя чак когато съм убедена, че няма да ми се налага да сменям или преправям нещо... и понякога се оказва че не съм преценила всичко... ама този случай не е такъв. Та когато картичката беше готова без цифри ми хрумна, че мога да ги олекотя като ги изрежа от същия картон като този на основата - така хем ги има, хем не ме дразнят и трябва да си кажа че ефекта (на живо) много ми харесва. Всъщност все още не бях сигурна как ще се приеме и затова се консултирах с поръчителката си. Тя пожела да ги залепя.
Все пак преди да го направя снимах картичката и така я показах в играта "познай автора".
Величка, която този път е администратор на играта каза, че би ме познала веднага по буквите ако участваше в разпознаването... ама тя и без това винаги всички познава. Аз пък бях сигурна, че въпреки този (и не само) очевиден джокер пак ще има и непознали.
От вътрешната страна и при моя печат има препратка към темата.

За големия слънчоглед ползвах листенцата от любимото ми цвете на Тим Холц. Разделих ги, дистреснах леко и ги намачках в основата. После ги залепих към зелено (пак същото но леко окастрено) цвете и залепих центъра, който е от тясна двойна накълцана лентичка и леко подаваща се тук-там зелена - двете навити заедно на стегнато рулце.
Листата са от кучешкия дрян пак на Сизикс и пак порядъчно намачкани.
Ами може и да е нескромно, ама и аз си я харесвам и поръчителката ми я хареса много... няма как да не ми е кеф!
И после направих още една, но със 70 за мъж... сега правя с 30 за жена ;). Това ще рече, че и на близките ми се хареса много и че е достатъчно универсална що се отнася до възраст и пол на получателя. Ето снимки на втората от вън и от вътре:

Ще има и варианти с други цветя - първо с маргаритка... после ще видим. Въртят ми се в главата разни.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Благодаря, че поспряхте!
Радвам се на всяко споделено мнение, впечатление или просто усмивка!
Коментарите, съдържащи линкове нямат място тук и ще бъдат изтривани.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...