18 април 2017 г.

Дрешка за книжка

Майката на Маги пожела да ѝ подари за цветница дрешка за книга от текстил. И въпреки творческата криза, която тогава беше в разгара си (или пък точно заради това) се съгласих да пробвам.
Размерите в разгънато състояние са 35х24 см. Имах няколко идеи и по ред причини се спрях на тази. Най-вече заради панделката с маргаритки - имам я от години, а така и не съм я ползвала. Маги вдъщност е Маргарита и реших, че няма да имам по-добър повод да я вкарам в употреба.
Ами това е рзултата.
По зададените размери си направих схемичка и сметнах колко голямо парче да отрежа от зеления и съответно от светлия плат... ми да бях я погледнала като започнах да режа! Оказа се че съм съкратила зеленото с 10см... не че е кой знае какво, но ми се наложи да направя тегела на гърба на ръка, ей тъй - да не е лесно! Всъщност добре, че от бялото имах достатъчно голямо парче, което да компенсира тази грешка.
Може би трябваше да ползвам по-тънка вата за пълнеж - тогава нямаше да го има този "набръчкан" ефект.
Надписите също май ползвам за пръв път - за картичките ми идват едрички - за тук се оказаха точно. И малко съжалявам, че нямам памучна панделка с фабрично отпечатан надпис Handmade. Искаше ми се да я сложа някъде от вътрешната страна, не че е голяма беда. Всъщност смятах да си напечатам, но не знам колко мога да разчитам, че надписа ще се запази при пране (или още по-лошо да се превърне в петно :-)).

Зелената лента - книгоразделител е от комплект панделки на Scrapberrys и се оказа много подходяща за целта. Всичко беше готово с изключение на крайчето на въпросната зелена лентичка. Първият ми вариант беше една бяла пластмасова пеперуда - мънисто. Не че беше много зле, ама нещо не се връзваше. Идеята да оплета цвете ми даде мъжът ми :) и беше абсолютно прав! Стана симпатично. За отзад оплетох едно малко плътно кръгче, за да не се вижда крайчето на лентата. И след като направих снимките се сдобих с копчето, което се оказа завършващият детайл.

Снимах на дневна светлина, но все беше облачно, пък и аз толкова си мога, така че това са най-добрите от три дъъълги серии снимки.



5 коментара:

  1. Браво, Тече, голяма си майсторка! И как да пропуснеш да я покажеш в Картишок ;)?!
    Айде до скоро в Габрово!
    прегръдки

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Като ми се случи микс медия ще я покажа в Картишок. Тук няма ;)
      Ох, как го чакам това Габрово!

      Изтриване
  2. Много е хубава тази дрешка!
    Какъв чудесен подарък!
    Ще се радвам да я покажеш и в предизвикателството на Айк -
    пролетни цветя!
    Живей креативно и продължавай да ни радваш!

    ОтговорИзтриване
  3. Харесва ми идеята с маргаритките за Маргаритка. Обичам лични и искрени да са нещата. И плетеното ти цвете харесвам.

    ОтговорИзтриване
  4. Жалко не е била моята майка. Много щях да й се радвам иначе. :) Страхотна дрешка, Стеф! Мъжът ти дава чудесни идеи, заразила си го с твоя творчески плам.

    ОтговорИзтриване

Благодаря, че поспряхте!
Радвам се на всяко споделено мнение, впечатление или просто усмивка!
Коментарите, съдържащи линкове нямат място тук и ще бъдат изтривани.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...