30 март 2017 г.

Нарцис

Сладурският картишочешки екип ме покани за гост дизайнер в новото цветно предизвикателство на Картишок.
Приех с удоволствие... въпреки творческата ми криза :-)!
Постарах се да има и миксмедия елементи в картичката и ето какво се получи.
Цветето е от тънка креп хартия, а листата и дръжките от принтерен картон. Фонът направих с акварелни моливи по техника, чието име не помня, но в общи линии в цветни локвички потапям хартията и... каквото стане! Аз топих няколко пъти, докато ми хареса. Тъмните пръски направих с четка и пак с цвят от акварелен молив. Отпечатах текстовия печат на Scrapberies, лепнах две парченца микровелпапе и обрамчих с тегел. Това е всичко! Както виждате няма нищо сложно - темата е приятна и лесна, така че покажете и своите цветя в предизвикателството.

Както знаете от време на време ме хваща инерцията и съм си подготвила още няколко цветлета, които смятам да се превърнат в АТС-та и да ги занеса в Габрово... искам да кажа "очаквайте скоро"...

Тук ще я покажа.

9 коментара:

  1. Очакваме, очакваме!
    Аз очаквам и те каня да участваш тук:
    http://ikesworldchallengeblog.blogspot.bg/2017/03/ikesworld-challenges-85-anything-goes.html
    И ние сме най-добри!!!
    Великолепно цвете! Поздравления!
    Късмет!

    ОтговорИзтриване
  2. Не знам за каква творческа криза ми говориш :)За мен това е една от уникалните ти картички ,които си ги копирам веднага в папка "Красота".Нарцисът е като истински!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. За 3 месеца 3 картички ако не е криза... не знам какво ще да е ;)
      Много ти благодаря!!!

      Изтриване
    2. Направо ми се иска да си го откъсна, Стеф.

      Изтриване
  3. How beautiful that is and very clever. It is a shame you have been having a crisis but this project seems to show maybe the crisis is finished ?
    Thank you for coming over to play at IKEsWORLD CHALLENGES :-)

    IKE x

    My Challenge Blog
    My Shop
    My Blog
    FB Fan Page
    Cat Lovers Challenge Blog

    ОтговорИзтриване
  4. Lovely creation. So bright and beautiful.
    Thanks for joining us at Ike's World CHallenges.
    Hugs,
    Julia - DT

    ОтговорИзтриване

Благодаря, че поспряхте!
Радвам се на всяко споделено мнение, впечатление или просто усмивка!
Коментарите, съдържащи линкове нямат място тук и ще бъдат изтривани.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...