25 юли 2016 г.

Юбилейна

 Този път поводът е 50 годишнина на мъж - и добре че е брат'чеда и има чувство за хумор, щото тоз мишок не е за всеки (а аз други печати дето да стават за мъж почти нямам).
Много приятно съм изненадана от текста на български. Не съм си купувала от тези щанци, но Даниелка ми услужи с нейния шаблон - реже чудесно и думичките падат без проблем. За първи път ползвам папката за релеф с пепит - много я харесвам. Цифрите пък са на Сизикс - мааалко по-тънки отколкото ми се искаше, но пък достатъчно големи  и достатъчно нестандартни като за случая.
На плика и вътре ползвах пак щанца на Даниелка - банер от китайчетата. Харесва ми, ама можеше да е по-малък... и можеше да е без звездички... ама не ми пречат - само си казвам :-). И някой е пропуснал да снима вътрешността на картичката... почти като плика е - без надписа и с джобче за пари отляво.
Това е за сега. Прави ми се нещо бебешко, че имам едни зайци... ама като гледам следващото май пак ще е сватбено...

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Благодаря, че поспряхте!
Радвам се на всяко споделено мнение, впечатление или просто усмивка!
Коментарите, съдържащи линкове нямат място тук и ще бъдат изтривани.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...