17 март 2014 г.

Следосмомартенско II

Можех да ги покажа и по-рано - веднага след 3 март, но сега им дойде редът. Инициатор и главен изпълнител на тези кутийки за игли с игленик е сестра ми. Искаше да зарадва колежките си за 8 март и с малко моя помощ (най-вече давах акъл относно технологията) ето какво се получи:

Всички кутийки са метални от бонбони -даже още има неизядени :-). Игленичетата са разполовени меки топки (нещо като по-плътен дунапрен), облечени с филц или плат. Голяма част от хартиите са мостри на тапети. За декорации са използвани всевъзможни лентички, ширитчета, дантелки, цветлета... те се виждат - няма защо да изреждам. Аз щях да кажа че са подръчни материали, но едва ли в една нормална къща под ръка има толкова много дреболийки (мъжът ми ги нарича боклуци...) .
Всъщност освен с акъл помогнах и с оборудване и тук-таме с малко реална помощ.
И все пак - цветовете и декорациите са си избор на сестра ми.
Получателките са си ги харесали много и не вярвали че тя ги е правила... какви хора само! Идея си нямат какво може сестричката ми - нали аз съм и кака!
И сега заедно с нея и кутийките ще скокнем в Забавлятелството.

Дописвам, за да покажа "творческата атмосфера" :-)


7 коментара:

  1. Какво изобилие от красотички! А идеята е супер. Като знам, как аз бих се зарадвала на такава придобивка, представям си колежките на сестра ти....Красиви малки съкровища!!!

    ОтговорИзтриване
  2. Невероятни са! Страхотна идея, а и двете сестри сте се справили отлично!

    ОтговорИзтриване
  3. Прелест! Много са красиви, идейни и най-важното - функционални. Браво на вас двечките. Моят игленик се скъса и отдавна се каня да си направя нов. Може ли да използвам вашата идея? Много ми харесаха шапчиците :)

    ОтговорИзтриване
  4. Благодаря ви, момичета!
    Тони, разбира се че може :-)

    ОтговорИзтриване
  5. Тече, браво на теб и на сестричката ти. Много са весели и закачливи. Чудесни подаръчета са полуили дамите, а явно са ги и оценили. Стискам палци в предизвикателството :о)

    ОтговорИзтриване
  6. Аз ще идвам на уроци, че съм си подготвила едно шишенце за игленик. Браво! Страхотни сте!

    ОтговорИзтриване
  7. Много идейно, Стефче! Браво на сестричката и на теб!

    ОтговорИзтриване

Благодаря, че поспряхте!
Радвам се на всяко споделено мнение, впечатление или просто усмивка!
Коментарите, съдържащи линкове нямат място тук и ще бъдат изтривани.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...