9 декември 2013 г.

With love at Christmas

Продължавам с коледните АТС-та. За размяната отдавна ги изпратих, но обещах на още няколко момичета да си разменим и даже тези няма да ми стигнат (така че ще има още).
With love at Christmas
Бързам да ги публикувам, за да успея да се включа в Коледното бинго на Ем в КФ. Идеята за такова предизвикателство много ми допадна, но за малко да не успея! Все пак ето го първото ми включване и ако успея ще има още едно.

Един диагонал - снежен човек, надпис, снежинка
и една вертикала - играчка, надпис, елха
Нали ви казах вече, че тези печати много ми харесват- ако не съм сега ви казвам и не знам защо все към крафт катрон ме теглят...
Хайде засега чао и до скоро!

1 коментар:

  1. Страхотни са! Възхищавам ти се как изпипваш всичко до последното детайлче....

    ОтговорИзтриване

Благодаря, че поспряхте!
Радвам се на всяко споделено мнение, впечатление или просто усмивка!
Коментарите, съдържащи линкове нямат място тук и ще бъдат изтривани.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...