6 декември 2011 г.

На гости съм :-) и как да си направим снежинки

Мили момичета (и евентуално момчета),
От днес съм на гости на Картичкофурии. Който иска може да се "запознае" с мен по-подробно там. Тук само още веднъж ще благодаря на Деси за милата покана.
И ще изпълня обещанието, което и дадох за уроче - ето го:
Снежинките, направени по този начин - може да се използват директно за вашите проекти, или с една вързанка да украсят елхата ви а може и да се използват като "скелет" и да добавите още quilling елементи колкото и където пожелаете. Ето ги моите снежинки, направени по този начин:
Ако нещо не е достатъчно ясно - питайте! 
Може би някои от вас са забелязали, че от известно време си имам нова страница "Eто как" - там реших на едно място да събирам урочетата които правя по различни поводи, за да може по-лесно да се намират. Днешното уроче там е номер 7 и снимките са малко по-едрички.

Освен това искам да благодаря на всички, които удостоиха блога ми с награда- miss Emerald, Bearkis,Щурчо, Пъстър свят, Данка! Както казах няма да я предам, а нещата за мен вече прочетохте в "Картичкофурии", нали!
Сигурна съм, че исках да пиша още нещо, но сега не се сещам какво беше, така че ДО СКОРО!

PS Ами разбира се ЧЕСТИТ ПРАЗНИК НА ВСИЧКИ ИМЕННИЦИ, МОРЯЦИ И БАНКЕРИ!

7 коментара:

  1. Благодарско,Те4е!
    От урочето ще се възползвам...дано е скоро,че седмицата се очертава на сняг,но не и на свободно време!Радвам се на взаимните ни поздрави!Хубава вечер!

    ОтговорИзтриване
  2. Чудесни снежинки!Благодаря за урочето!

    ОтговорИзтриване
  3. Представянето ти беше много интересно! Благодаря за урочето! Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  4. И там писах, но и тук ще ти кажа - изключително приятно ми бе да те видя и при Картичкофуриите! А снежинките, ех, снежинките! Толкова нежни, ефирни, красиви! Страхотни са! Засега аз обаче ще се любувам само на твоите! А имам ли един ден път към теб, ще ти се обадя, може пък на живо като ми покажеш нещо да прихвана! Знае ли човек?

    ОтговорИзтриване
  5. Стеф, страхотно представяне! Благодаря за урока - така ти се радвам на снежинките ....
    Ама ...аз и ти май имаме дарбата да предизвикваме времето ! Защо по рано не показахме СНЕЖИНКИ.... щеше да е по-чисто, по-бяло, по-светло и по-неболнаво време отдавна, отдавна...За догодина!!!!!

    ОтговорИзтриване
  6. Очень интересно и красиво!Спасибо!

    ОтговорИзтриване

Благодаря, че поспряхте!
Радвам се на всяко споделено мнение, впечатление или просто усмивка!
Коментарите, съдържащи линкове нямат място тук и ще бъдат изтривани.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...