2 април 2011 г.

Pop-up card

Досега не съм правила подобна картичка, затова реших да се включа в Картичкофурийско предизвикателство № 59 Pop-Up Cards. 






Написах "Pop-up card" в търсачката и сред многото изображения очите ми все се задържаха на този тип. Мисля че вече съм споменавала, че съм имала период, в който много обичах да правя оригами и тази картичка ме върна закратко към тях.  Нарязах доста "чернови" докато докарам ей този резултат и сега съм много доволна. Надявам се да се хареса и на вас :-)


PS: Запознах се на живо с три до вчера само виртуални приятелки и съм много щастлива от това!

10 коментара:

  1. Чудесна е, нежна и красива!

    ОтговорИзтриване
  2. Еха, страхотна е! Този модел и аз много го харесвам. Справила си се отлично! Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  3. Прекрасна стилна картичка, много е нежна!

    ОтговорИзтриване
  4. Прилича ми на ирис цветенцето , страхотно се е получило!

    ОтговорИзтриване
  5. Засега оригамите са отложени,"като му дойде времето",но гледайки твоите-то все повече наближава,с нарастващия ми интерес!Браво !

    ОтговорИзтриване
  6. Много сложно ми изглежда, но ти си се справила отлично!

    ОтговорИзтриване
  7. Чудесна е, цветето е разкошно и със сигурност доста труд си положила да го сътвориш, но резултата е поразителен

    ОтговорИзтриване
  8. Обикновено много ти ги харесвам изчистените картички, ама тази ми идва много постничка някак си.. Не зная какво ми липсва, може би още украса отпред и нещичко отвътре.. Или пък куилинга.. хихи :) Иначе е интересна и доста по-успешна от моята лилия дето правих по подобен начин.. :)

    Тече, мерси, че се шмугна в предизвикателството на Елшите:)

    ОтговорИзтриване
  9. Гери, станахте две - ти и мама. За нещичко вътре няма да се разберем. Трябва да има място за надписване и "въздух", за да може цветето да си остане главно действащо лице.
    За отпред съм по-склонна, ама хич не мога да измисля какво да бъде, че да не я объркам.
    Приемам идеи! Всъщност куилинг не е лоша идея, но... продължавам да не знам какво точно да добавя.
    И благодаря - мнението ти ми е много ценно!

    ОтговорИзтриване

Благодаря, че поспряхте!
Радвам се на всяко споделено мнение, впечатление или просто усмивка!
Коментарите, съдържащи линкове нямат място тук и ще бъдат изтривани.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...