20 декември 2023 г.

Коледна размяна

 


Отдавна не се бях включвала в някоя от картичкофурийските размени. Използвах тазгодишната коледна като стимул - да направя първата коледна картичка от две години насам. 
Снежни човеци имам на една зимна серия АТС-та, която бях подготвила за есенната среща (на която не можах да отида) и остана за пролетната. Като наближи ще я покажа.

Иначе си знам, че най-обичам да правя коледни картички - на тази се насладих максимално и въпреки липсата на достъп до голяма част от материалите ми (все още) мисля да яхна инерцията и да направя поне още една, че може даже и две... 

Оказах се голяма късметлийка - и двете ми съседчета по списък са ми на сърце.

Падна ми се да получа от Ася Великова и да изпратя на Деничка (Kaxala). Голям кеф и в двете посоки!

За получената картичка от Асенцето какво да кажа - точно както може да се очаква от нея картичката е страхотна с pop-up елемент вътре. Освен това ми е нарисувала дядо Коледа на дървена шайбичка. 

Тази пък е моята за Дени. Аз съм си доволна :) ... и тя!

1 коментар:

Благодаря, че поспряхте!
Радвам се на всяко споделено мнение, впечатление или просто усмивка!
Коментарите, съдържащи линкове нямат място тук и ще бъдат изтривани.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...