4 декември 2023 г.

За мама

 То не стига че малко картички правя, ами и за малко да пропусна да покажа тази.

Оправданието ми е ремонт, заради който материалите ми са набутани кой знае къде... или поне повечето.

И като наближи рожденият ден на мама... ѝ казах че тази година няма да има картичка.

Каква физиономия е направила, придружена с репликата "Ми аз сега с какво ще се хваля?" - можете да си представите. И се засрамих и рових дълбоко за материали... и насред ремонта правих картичка.

Снимката е кофти, ама толкова си мога. Този път вътре украса няма- има само пожелания.

Получи ми се изненадата! Мама ѝ се зарадва много - наистина беше изненадана... пък аз месец по-късно още не съм наваксала със съня, ама то е заради ремонта... който вече приключи на този етап... само материалите ми още са някъде на труднодостъпно.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Благодаря, че поспряхте!
Радвам се на всяко споделено мнение, впечатление или просто усмивка!
Коментарите, съдържащи линкове нямат място тук и ще бъдат изтривани.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...