14 ноември 2022 г.

Шаренко и сладко


Картичката е за първия рожден ден от бабата на Михаела, която е приятелка на моя приятелка.

Отдавна имам печата, пробвах го, хареса ми и все не ми прилягаше да ползвам "пробната" картинка. И понеже в този случай поръчката звучеше като "каквото направиш" реших че ѝ е крайно време. Стана мнооого сладка! Аз толкова шарени обикновено не ги мога, но този път ми се получи и съм много доволна.

Тегелите са на машина, ама почти, щото ми се скъса конеца още в началото и реших че няма да спирам и вдявам, а ще "избродирам" тегела. После ми хареса така на тропоска и оставих на контура, ама вътрешния го изкривих и в най-последния възможен момент добавих няколко кръстчета, че да изглежда че е нарочно.

Така и не намерих къде да сложа единичка - изрязала съм поне 10 с различни шрифтове и цветове и никоя не си намери точното място. Иначе името стана много свежо, нали ... и знаменцата също!


Няма коментари:

Публикуване на коментар

Благодаря, че поспряхте!
Радвам се на всяко споделено мнение, впечатление или просто усмивка!
Коментарите, съдържащи линкове нямат място тук и ще бъдат изтривани.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...