4 ноември 2022 г.

Детелинка

 



Толкова време мина от последната ми картичка, че не е за вярване и сигурно трябва много да ме е срам, ама не ме е. Тази е по поръчка на колежка за приятеля на дъщеря ѝ. Момчето е англичанин и изискването за надпис "Happy birthday" на чист английски ми даде повод да ползвам тази чисто нова щанца - подарена ми от любимо крафт другарче. За младежа не знам нищо и като попитах какво да сложа на картичката приятелката ми си избра детелинка за късмет. Речено - сторено!

Остатъците оползотворих за ей това пликче за пари, подарено на колега за рождения му ден.


Няма коментари:

Публикуване на коментар

Благодаря, че поспряхте!
Радвам се на всяко споделено мнение, впечатление или просто усмивка!
Коментарите, съдържащи линкове нямат място тук и ще бъдат изтривани.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...