22 юли 2018 г.

Картичка за кръщене

Колега ме помоли да я направя за кръщенето на внуците му. Аз нали само това ангелче ползвам, та беше ясно че пак ще е с него и понеже картичката е обща за момиче и момче реших че ще е в лилаво + малко жълти звезди за разкош. Хареса ми как се получи.
Нямам идея как им е хрумнало да кръстят момчето Ийвън!
 От вътре и на плика сложих части от кръгчета и звезди и много ми хареса как се получи. Радвам се че успях да уцеля мястото на прозорчето така че ангелчето да се вижда през него. Даже сега като гледам снимките ми се струва, че плика ми е по-хубав от картичката :)... ама и нея си я харесвам, де!



И понеже не личи от снимките да си кажа че крилата, ореола и звездичките по дрехата са от бял перлен картон с деликатни златисти отблясъци.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Благодаря, че поспряхте!
Радвам се на всяко споделено мнение, впечатление или просто усмивка!
Коментарите, съдържащи линкове нямат място тук и ще бъдат изтривани.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...