3 юли 2018 г.

Разни, най-разнообразни

Напоследък отдъхвам активно. Почти нищо не правя, ама не съм зарязала хобито съвсем.
Първото което ще покажа е последното което направих - едно бухалче, което е китайче и с него посрещнах стажантката, която докато научава нови неща ще ни помага това лято. Много е сладко - бързо и ефектно като за спешна ситуация. Всъщност си го представям в ролята на тейбълка за абитуриентски бал или дори детско парти... но в моя случай едва ли ще се стигне до нещо такова. Освен бухал има и вариант котка - абе страхотен шаблон!
Девойчето е симпатяга и много му се зарадва!
Надписа hello е от друг комплект и щеше да е добре да е една идея по-малък, ама и така върши работа.
Другото бухалче е най-първата проба на шаблончето.

В последно време правих няколко нещица за приятели, канени на юбилеи и решили да заложат на универсалният паричен подарък.
Дамски плик за пари, подобен на една мартенска картичка. Нищо невиждано... китайският печат, който вече получих се оказа че всъщност е "реплика" на Stampin up. И за ужас на марката аз съм много доволна и ще си го ползвам с кеф. Тук сме облагодетелствани да имаме наше момиче в дистрибуторския апарат, което все пак прави възможни доставките на оригиналните продукти до България. Огромната разлика е в цената и ако беше съизмерима естествено щях да предпочета оригинала, но той е 20 пъти по-скъп! Няма повече да се отклонявам - ето го плика. Азбуката на Joy (която ми е най-любимата) и шаблона на Sizzix са си истински ;)
 За пръв път затварянето ми е с панделка.
Снимките са кофти, времето беше лошо и затова ще уточня, че цвета всъщност е бордо.

Другият плик е за 70 годишен мъж - направих го съвсем набързо и за мен самата е изненада, че толкова ми харесва. Заложих на крафт картон, Sizzix и страхотните речникови печати на Мигито от които ползвах "щастие" и "приятелство".

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Благодаря, че поспряхте!
Радвам се на всяко споделено мнение, впечатление или просто усмивка!
Коментарите, съдържащи линкове нямат място тук и ще бъдат изтривани.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...