19 април 2018 г.

Еднорог

Пак съм закъсняла...
Тази картичка е за Йови по случай единайстия ѝ рожден ден. Почти естествено за мен като дойде денят хич не бях започнала даже... ама пък това ми даде възможност да започна с ясна тема - еднорог. И тортата и сладките бисквитки бяха с еднорози и цветя, така че не ми оставаше нищо друго освен да започна и най-сетне да направя еднорог на картичка. Розов - като за момиченце, звезди и цветя... много простичко звучи - не ми се получи чак толкова бързо но важното е че накрая останах доволна от себе си, а Йови много се зарадва и си хареса катричката - детските грейнали очички не лъжат!

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Благодаря, че поспряхте!
Радвам се на всяко споделено мнение, впечатление или просто усмивка!
Коментарите, съдържащи линкове нямат място тук и ще бъдат изтривани.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...