19 октомври 2017 г.

Орхидеята


Пак лилаво... няма край!
Не че се оплаквам - споделям си ;).
Заради цвета желанието на приятелката, която ще я подарява беше да е с орхидея и с надпис "Честито, лельо!", което е някаква закачка, защото получателката изобщо не ѝ е леля.
Всъщност от снимките не личи колко хубава стана. Аз естествено имам забележки, свързани най-вече с напъните ми за оцветяване на самото цвете, но... толкова си мога.
И въпреки, че съм много доволна от резултата вече изобщо не ми се поглежда лилаво, обаче пък ми се участва в размяната на Кали (ако успея)... времето ще покаже.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Благодаря, че поспряхте!
Радвам се на всяко споделено мнение, впечатление или просто усмивка!
Коментарите, съдържащи линкове нямат място тук и ще бъдат изтривани.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...