25 май 2017 г.

Черна рокля


Не е нещо ново и невиждано - плик за пари за абитуриентка като тази картичка, ама роклята трябваше да е черна с камъни.
Реших, че черното съчетано с цикламено е свежата, младежка комбинация която ми трябва и се придържах към нея до последно.
Стана добре, хареса се... обаче аз не съм съвсем доволна от резултата и съответно от себе си. Ако не бях оставила "камъните" последни със сигурност щях да избера друга хартия - докато роклята си беше просто черна точките много отваряха ... след камъните вече превземат и това е нещото което трябваше да преценя и да избегна.
За това пък съм мнооого горда със закопчалката. Мислех както винаги да сложа магнитче, обаче не знам как ровейки из щанците измислих пеперуденото закопчаване... ЧЕСТНО, САМА ГО ИЗМИСЛИХ! Може и друго да се ползва вместо пеперуда - кръгче. цветче, сърце...И ми се вижда, че това закрепване би вършило чудесна работа и на албум вместо анкерче.
Самата пеперуда заших за основата като копче и после скрих конеца с камъче. Като са разперени крилата плика си е затворен, за да се отвори или затвори плика, крилата на пеперудата се събират и така преминава през процепа на капака.
Това дето се подава отвътре е листчето за пожелания (с ъгълче декорирано с изрезката от плика - нищо не се губи!) .
Камъчетата на пеперудите са розови (което на снимка май не се долавя), а на роклята са бели - 3 размера. 
Не че хич няма какво още да напиша, ама стига толкова.
Чао!

2 коментара:

  1. Много хитра идея с плика, Стеф!Браво на теб! Получила се е стилна картичка!

    ОтговорИзтриване
  2. Прекрасна е Тече! Роклята с камъчетата си пасва страхотно с фона на точки! Благодаря ти, че се включи в тийнейджърското ми предизвикателтво!

    ОтговорИзтриване

Благодаря, че поспряхте!
Радвам се на всяко споделено мнение, впечатление или просто усмивка!
Коментарите, съдържащи линкове нямат място тук и ще бъдат изтривани.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...