20 май 2017 г.

Карти за пожелания

Нещо като късметчетата с кафето ще е...
Моята задача беше да направя два комплекта с по 31 карти за всеки ден от месеца, а на гърба им поръчителката ми ще си напише пожеланията. Размерът е като на АТС. Всеки комплект e в кутийка.
Трябваше моите гръбчета да са "усмихващи" и мисля че поне това успях да направя.
Гледах да не повтарям една картинка повече от два пъти в комплект и когато повтарях поне сменях цвета. Избрах пастелни цветове и първоначално разменях изрезките, ама после се оказа, че не винаги комбинациите на цветовете ме устройват и смених тактиката. Започнах да си режа каквото ми трябва от цвета, който искам и така ми хартисаха куп разноцветни рамчици.
Дълго ги правих и не мисля че бих се наела отново. Първо единия комплект, после втория го "преписвах" от първия. Повечето са с изрязани с машината елементи, а останалите направих със сладки печатчета и много се надявам дамата да си ги хареса не само на снимка, защото много се старах. Естествено някои са ми по-любими от други, но... няма как.
 Кутийките ги правих два пъти. Първите бяха от тънък картон и понеже не ми се видяха много надеждни направих тези които виждате. Ако не греша картона е 300 грамов, акварелен и не е чисто бял... което ми позволи да сложа белите глухарчета без подложка - само с рамка. На финала добавих и надписите Wishes.
... ама преди това успях да си счупя пънча с кръг 1,6 см и ми се наложи да замбосам полукръгчетата отстрани на вече залепените кутийки.








3 коментара:

  1. Леле.. удивена съм!
    Нямам думи!
    Това е наистина много трудоемко - не само като време за направа, а и умора за ума!
    Възхищавам ти се и те поздравявам от сърце!
    / Припомни си студентскиге години, нали? - добавено с УСМИВКА /
    Продължавай да ни радваш!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Много ти благодаря!
      Всъщност се опитах да не са много трудоемки, но на мен това явно не ми се получава лесно. Хубавото в случая е, че имах достатъчн време първо да ги прехвърля наум и после да ги направя. Факт е обаче, че накрая вече ми омръзна и нямах търпение да приключа.

      Изтриване
  2. Чудни са! Наистина трудоемък проект, но пък си заслужава. Чудесен подарък, браво на поръчителката за идеята и на теб за изпълнението

    ОтговорИзтриване

Благодаря, че поспряхте!
Радвам се на всяко споделено мнение, впечатление или просто усмивка!
Коментарите, съдържащи линкове нямат място тук и ще бъдат изтривани.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...